Gewoon avocado toevoegen aan je dieet.
Tip vezelsupplement gevraagd
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostVezels zorgen alleen maar voor meer verstopping als je te weinig drinkt.
En zon taille meting komt meestal voordeliger uit, dus ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het lager dan die 24% is. Maar beter stap je een sportschool in en laat je het daar meten.
Dat is hetzelfde als broccoli
en over die BF,mss een foto van me tonen dan kunnen jullie mss beter inschatten... het is een foto van augustus...is wel twee a 3 kilo bijgekomen sindsdien.
Hoeveel bf zou dit zijn?Attached Files
Comment
-
Man je ziet gewoon duidelijk je ribben
Wat zit jij je druk te maken over BF, duidelijk geen 24, eerder rond de rond de 15, wss zelfs minder. Je hebt gewoon weinig massa.
Ik zou lekker in het krachthok vliegen en clean bulken en massa pakken. Toch zeker niet cutten !?http://www.facebook.com/extremefitness2013
for fitness and bodybuilding motivation
Comment
-
Originally posted by ProjectX View PostMan je ziet gewoon duidelijk je ribben
Wat zit jij je druk te maken over BF, duidelijk geen 24, eerder rond de rond de 15, wss zelfs minder. Je hebt gewoon weinig massa.
Ik zou lekker in het krachthok vliegen en clean bulken en massa pakken. Toch zeker niet cutten !?
maar mss omdat ik slap sta, gwn geen spieren en dan zie je er waarschijnlijk skinnyfat uit zoals ze zeggen...
ok gwn clean bulken dan maar en die ketose vergeten....
en rechtstaand val nog mee, maar vanaf ik me een beeje buig zie je heel duidelijk men buik, ik trek die ook volcontinue in waar ik ook ga of sta dus die buik is neit helemaal hoe het echt zit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
3 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
6 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment