Vraagje ivm voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ondertussen ben ik 3 weken bezig, volgende maandag zal het 4de week zijn.

Ik ben al 7kg kwijt, vandaag tikte de weegschaal af op 116kg, ik zag vandaag ook pas verandering, mijn buik is serieus gekrompen mijn oude t-shirts begonnen serieus los te zitten, broek begint af te vallen met elke stap die ik zet.

De ontlasting is nog altijd precies een probleem want het duurt dagen voor ik naar de wc moet.

Al bij al het werkt en het is enorm motiverend om door te blijven doen, alleen is het dieet ongelooflijk zwaar, alhoewel ik mijn eten bak in olijfolie blijft de drang naar "vettig" eten sterk en de drang naar snoep even sterk....
    Maar ik hou mij ook sterk.

Comment

Goed om te lezen dat je verandering wil aanbrengen en dat je ook volhoudt. Eet je nog steeds 50gr carbs per dag? En 1800kcal per dag?

Comment

Originally posted by FMLcreeper View Post
        Goed om te lezen dat je verandering wil aanbrengen en dat je ook volhoudt. Eet je nog steeds 50gr carbs per dag? En 1800kcal per dag?
        Yep nog altijd, op zaterdag wat meer omdat ik dan een junk maaltijd of 2 neem.
        Ga ook zo'n vier tot vijf dagen naar de gym.

Comment

weet je wat een keto dieet inhoud?
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
            weet je wat een keto dieet inhoud?
            Wat bedoel je juist??

Comment

Je kan ook overwegen om op behoefte te eten en dan 4x wekelijks 1500 kcal cardio eraf trainen. Dit zorgt ervoor dat je alleen vet cut en geen spiermassa!

Comment

Wat dacht je..ik geef ff advies na bijna een jaar.. o.O
                I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X