Lees de stickies eerst even, dan snap je beter wat je eet en waarom. Je productkeuze en timing kloppen nog van geen kanten.
Afvallen; vetpercentage verlagen, vvm verhogen
Collapse
X
-
Je voeding is inderdaad verre van perfect. Besteed daar wat meer aandacht aan door stickies te lezen.
Daarnaast kun je intensievere krachttraining doen; pak bijv. een schema van dit forum. En je kunt ook meer dan 1-2 keer per week aan krachttraining doen.
Daarnaast kun je je cardio ook zwaarder maken. 60 min lopen heb je niet nodig om vet te verbranden; hiermee verbrandt je zelf een beetje aan spieren. Ga bijv. high intensity interval training (HIIT) doen en zie of dat je helpt.
Comment
-
Ik zou 2 maanden boven onderhoud gaan eten om je metabolisme weer op gang te krijgen, daarna vanaf onderhoud wekelijks met 100 kcal verminderen tot je aan -500-600 kcal zit. Jezelf eerst goed inlezen in voeding lijkt me een vereiste gezien je huidige staat van je voeding.
Comment
-
En ik vind nog steeds dat je met dat gewicht (ondanks je lengte) nog niet veel te zoeken hebt in 'de cut'.
Je mtabolism zal nu zoals hierboven gezegd op een laag pitje staan. Langzamerhand verhogen en gewoon op of net boven onderhoud eten en hard trainen. Lekker massa erop knallen en je later pas druk maken om het verminderen van je vet%.
Comment
-
Originally posted by Fossah View PostEn ik vind nog steeds dat je met dat gewicht (ondanks je lengte) nog niet veel te zoeken hebt in 'de cut'.
Je mtabolism zal nu zoals hierboven gezegd op een laag pitje staan. Langzamerhand verhogen en gewoon op of net boven onderhoud eten en hard trainen. Lekker massa erop knallen en je later pas druk maken om het verminderen van je vet%.
Maar ik heb de afgelopen dagen wat meer gegeten (normaal). 's Ochtends 2 sneedjes brood met pasta of kaas, tussendoor fruit, 's middags dan weer pistoletje gezond (kaas, ham, ei, tomaat, komkommer) en 2 uur later weer een tussendoortje en s' avonds rijst met kip en groenten (is ook verschillend) en dan voordat ik naar bed ga neem ik een eiwitshake als ik die dag last heb van spierpijn.. Weet overigens niet hoeveel kcal dit is.
Ik blijf ongeveer op het zelfde gewicht.
Is het wel mogelijk om net voor de zomer nog een wasbordje te krijgen voor mij?Last edited by KhriB; 30-01-2013, 18:24."Limitations only exist if you believe they exist".
Comment
-
Originally posted by KhriB View PostIk blijf ongeveer op het zelfde gewicht.
Is het wel mogelijk om net voor de zomer nog een wasbordje te krijgen voor mij?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by KhriB View PostJe hebt misschien wel gelijk, maar ik heb een buik en ik ben 'chubby'. Verder doe ik het minder goed bij de dames. Daarom wil ik ook dunner en daarna wat gespierder worden "zucht". Naast mijn gezondheid is het dus ook voor mijn zelfvertrouwen...
Ik blijf ongeveer op het zelfde gewicht.
Is het wel mogelijk om net voor de zomer nog een wasbordje te krijgen voor mij?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment