Afvallen; vetpercentage verlagen, vvm verhogen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lees de stickies eerst even, dan snap je beter wat je eet en waarom. Je productkeuze en timing kloppen nog van geen kanten.

Comment

Je voeding is inderdaad verre van perfect. Besteed daar wat meer aandacht aan door stickies te lezen.

Daarnaast kun je intensievere krachttraining doen; pak bijv. een schema van dit forum. En je kunt ook meer dan 1-2 keer per week aan krachttraining doen.

Daarnaast kun je je cardio ook zwaarder maken. 60 min lopen heb je niet nodig om vet te verbranden; hiermee verbrandt je zelf een beetje aan spieren. Ga bijv. high intensity interval training (HIIT) doen en zie of dat je helpt.

Comment

Je voeding deugt niet (te weinig). Daarnaast doe je veel cardio. Al met al vrees ik dat je metabolisme gecrashed is en dat je daardoor niet verder afvalt.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik zou 2 maanden boven onderhoud gaan eten om je metabolisme weer op gang te krijgen, daarna vanaf onderhoud wekelijks met 100 kcal verminderen tot je aan -500-600 kcal zit. Jezelf eerst goed inlezen in voeding lijkt me een vereiste gezien je huidige staat van je voeding.

Comment

Alles is gezegd. Succes!
            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

En ik vind nog steeds dat je met dat gewicht (ondanks je lengte) nog niet veel te zoeken hebt in 'de cut'.

Je mtabolism zal nu zoals hierboven gezegd op een laag pitje staan. Langzamerhand verhogen en gewoon op of net boven onderhoud eten en hard trainen. Lekker massa erop knallen en je later pas druk maken om het verminderen van je vet%.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                En ik vind nog steeds dat je met dat gewicht (ondanks je lengte) nog niet veel te zoeken hebt in 'de cut'.

Je mtabolism zal nu zoals hierboven gezegd op een laag pitje staan. Langzamerhand verhogen en gewoon op of net boven onderhoud eten en hard trainen. Lekker massa erop knallen en je later pas druk maken om het verminderen van je vet%.
                Je hebt misschien wel gelijk, maar ik heb een buik en ik ben 'chubby'. Verder doe ik het minder goed bij de dames. Daarom wil ik ook dunner en daarna wat gespierder worden "zucht". Naast mijn gezondheid is het dus ook voor mijn zelfvertrouwen...

Maar ik heb de afgelopen dagen wat meer gegeten (normaal). 's Ochtends 2 sneedjes brood met pasta of kaas, tussendoor fruit, 's middags dan weer pistoletje gezond (kaas, ham, ei, tomaat, komkommer) en 2 uur later weer een tussendoortje en s' avonds rijst met kip en groenten (is ook verschillend) en dan voordat ik naar bed ga neem ik een eiwitshake als ik die dag last heb van spierpijn.. Weet overigens niet hoeveel kcal dit is.

Ik blijf ongeveer op het zelfde gewicht.
                Is het wel mogelijk om net voor de zomer nog een wasbordje te krijgen voor mij?
                Last edited by KhriB; 30-01-2013, 18:24.
                "Limitations only exist if you believe they exist".

Comment

Originally posted by KhriB View Post
                  Niet als je blijft eten zoals je nu doet. Je kunt beter eens goed gaan studeren op gezonde voeding.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by KhriB View Post
                    Je hebt misschien wel gelijk, maar ik heb een buik en ik ben 'chubby'. Verder doe ik het minder goed bij de dames. Daarom wil ik ook dunner en daarna wat gespierder worden "zucht". Naast mijn gezondheid is het dus ook voor mijn zelfvertrouwen...

Als je geen spiertjes hebt om de dames te showen (na je cut), dan ziet het er alleen maar armoediger uit. Als je goed eet, is het mogelijk alleen maar vvm aan te komen. Zeker voor een beginner is het mogelijk om daarbij nog vet te verliezen. Dat chubbige verdwijnt ook langzamerhand als je gespierder wordt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X