blijven hangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nice man, misschien een idee om een log te maken? Denk dat de meeste hier, waaronder ik geïnteresseerd zijn in je vooruitgang en je kunt zo 't makkelijkst om hulp vragen.

Anyway good Luck!

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
      Goed bedoeld hoor,maar als je zijn eerdere reacties leest,zie je dat hij zijn voedingsschema inmiddels al heeft aangepast
      Goed dat je me er even op wijst, heb inderdaad over 1 post van hem gekeken.
      Wel lijkt het me dan interessant om even te zeggen wat voor veranderingen hij gemaakt hebt en of hij nu met dezelfde methode nog steeds afvalt, of nu wel zo'n 500 kcal onder zijn behoefte zit.

Kunnen andere mensen inclusief ik weer van leren

Comment

1500kcal per dag, hoe houd je het uit.. o:
        oh je zit al wat hoger. Anyway goed bezig ga zo door!
        Last edited by Dexie; 04-05-2013, 15:50.

Comment

Thnx voor de reactie's!
          Wilde toen ik begon een log bijhouden echter stelde ik het steeds uit zal we eens voor gaan zitten.
          Ben nu op het punt dat ik denk waarom heb ik 8,5week terug geen foto's gemaakt maar dat is helaas te laat.
          Komende week even wat foto's schieten ben tenslotte pas op de helft

Comment

Ik ben benieuwd of de trend van 1 kg per week verliezen zich doorzet, of dat het op termijn wat minder wordt. Tot op heden zien de resultaten er goed uit.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ben zelf ook heeeel erg benieuwd. Zelf heb ik de verwachting dat het vanaf de 90 wat minder zal gaan. Maar we gaan het zien :-)

Comment

Originally posted by NickP View Post
                Goed dat je me er even op wijst, heb inderdaad over 1 post van hem gekeken.
                Wel lijkt het me dan interessant om even te zeggen wat voor veranderingen hij gemaakt hebt en of hij nu met dezelfde methode nog steeds afvalt, of nu wel zo'n 500 kcal onder zijn behoefte zit.

Kunnen andere mensen inclusief ik weer van leren
                Nog een verlate reactie op de lage kcal inname en het stilvallen. Als je zorgt voor een cheatday in de week schrikt je lichaam en gaat weer gasgeven om te verbranden. Dit zorgt ervoor dat je de stilval die jij bedoeld niet zal plaats vinden.

Comment

Hou er straks ook rekening mee dat je nu ook spiermassa aan het kweken bent.
                  Dus staar je niet blind op "1 kg per week" afvallen.
                  De spiegel is je beste weegschaal!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Bartjuh86 View Post
                    Nog een verlate reactie op de lage kcal inname en het stilvallen. Als je zorgt voor een cheatday in de week schrikt je lichaam en gaat weer gasgeven om te verbranden. Dit zorgt ervoor dat je de stilval die jij bedoeld niet zal plaats vinden.
                    oke oke, dat wist ik nog niet!
                    in ieder geval succes, heb het idee dat het prima gaat!

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                      Hou er straks ook rekening mee dat je nu ook spiermassa aan het kweken bent.
                      Dus staar je niet blind op "1 kg per week" afvallen.
                      De spiegel is je beste weegschaal!
                      Daar heb je helemaal gelijk in. Echter geeft de weegschaal de kilo's in mindering wat sneller weer als de spiegel :P

Comment

Helaas geen tijd gehad een log te maken hoop het wel zsm te kunnen doen.
                        Ben inmiddels in week 10 beland :-) Eigenwijs als ik ben bekijk ik toch nog steeds op de cijfertjes op de weegschaal en momenteel sta ik op -10KG momenteel weeg ik 90,7 KG

Comment

Gaat goed man!

Zolang je afvalt,is het heel motiverend om iedere keer op de weegschaal te gaan staan(deed ik ook,naar dat was juist toen ik begon met fitness en aan wilde komen) maar zodra het een keer even stopt of stagneert,kan het juist demotiveren.

Maar voorlopig gaat het perfect toch.
                          Volhouden nu en succes!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als het stagneert of stopt is het voor mij juist meer motivatie. Niet om minder te gaan eten maar er wel beter op te letten. Drink namelijk ook af en toe een biertje en/of wijntje als ik zie dat het even wat minder gaat is dat het eerst wat ik links laat liggen. Hoop nu nog zo'n 5kilo af te vallen op de weegschaal.
                            Dan wil ik me echt gaan richten op schone massa opbouwen. Ben sinds afgelopen week al begonnen mijn kcal langzaam op te schroeven. De portie's die ik pak zijn wat groter. Merk namelijk met trainen dat ik kcal tekort kwam (lees duizelingen)

Comment

Originally posted by Bartjuh86 View Post
                              Als het stagneert of stopt is het voor mij juist meer motivatie. Niet om minder te gaan eten maar er wel beter op te letten. Drink namelijk ook af en toe een biertje en/of wijntje als ik zie dat het even wat minder gaat is dat het eerst wat ik links laat liggen. Hoop nu nog zo'n 5kilo af te vallen op de weegschaal.
                              Dan wil ik me echt gaan richten op schone massa opbouwen. Ben sinds afgelopen week al begonnen mijn kcal langzaam op te schroeven. De portie's die ik pak zijn wat groter. Merk namelijk met trainen dat ik kcal tekort kwam (lees duizelingen)
                              Hoeveel gram kh eet je doorgaans op een dag?

Comment

Originally posted by aktito View Post
                                Hoeveel gram kh eet je doorgaans op een dag?
                                Als ik het goed berekend heb kom ik dan op +/- 140gram.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X