Originally posted by Bartjuh86
View Post
zwembandje
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostBS, ik train ze helemaal niet!
De ene zegt tot als je deathlift, bankdrukt en squat je ze niet extra hoeft te trainen.
De ander zegt je buik is een volwaardige spiergroep en ze besteden er ook net zoveel aandacht aan als bijvoorbeeld de borst en rug...
Hoe zit dit nou?installing muscles....please wait
Comment
-
Ho ho, ik zeg niet dat jij ze niet moet trainen kerel.
Ik zeg dat ik ze nooit train, maar het is wel je core he. Je buik moet natuurlijk wel even sterk zijn als je onderrug, wil je niet scheef gaan lopen.
Ik reageerde op dat gelul van maximaal je buik trainen. Blokjes heb je altijd al, je ziet ze alleen niet als er n laagje vet opzit.
Net als mn buik, train ik mn biceps/triceps ook niet. Maar dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat jij je biceps niet moet trainen.
Ik vind gewoon mn biceps/triceps groot genoeg, dus train ik ze niet meer...
Comment
-
Oke duidelijk.
Blokjes altijd? Vriend van me is erg mager maar zijn meer ribben als blokjes haha.
Van biceps/ triceps trainen kan ik me wel in vinden. Na een borst/rug training voel ik mijn triceps/ biceps al genoeg branden.
Zelf doe ik alleen maar compound oefeningen. Heeft het dan wel nog zin om extra isolatieoefeningen voor je buik te doen?
Deed eerst altijd voornamelijk Dragon Flysinstalling muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostOke duidelijk.
Blokjes altijd? Vriend van me is erg mager maar zijn meer ribben als blokjes haha.
Van biceps/ triceps trainen kan ik me wel in vinden. Na een borst/rug training voel ik mijn triceps/ biceps al genoeg branden.
Zelf doe ik alleen maar compound oefeningen. Heeft het dan wel nog zin om extra isolatieoefeningen voor je buik te doen?
Deed eerst altijd voornamelijk Dragon Flys
Ik ben nu nog 120Kg en heb nooit buikspieren getraint, daar is toch niets mis mee? Doe genoeg zware compounds om core te verstevigen.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
nee is zeker niks mis mee!
Bij mij zijn de buikspieren zichtbaar...alleen nog niet zo een diepe groeven. Die zou ik het liefst willen hebben voor de zomer. Nu is alleen de vraag bereik je die door nog meer vet te verbranden of juist door meer buikspieren te trainen?installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Postnee is zeker niks mis mee!
Bij mij zijn de buikspieren zichtbaar...alleen nog niet zo een diepe groeven. Die zou ik het liefst willen hebben voor de zomer. Nu is alleen de vraag bereik je die door nog meer vet te verbranden of juist door meer buikspieren te trainen?
Comment
-
Originally posted by aktito View PostMeer vet verbranden, offtopic zal je zonder massa nauwelijks echt de dikke blokken erop krijgen hoor Misschien daar eerst eens naar kijken
Is dit correct?installing muscles....please wait
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment