Originally posted by Bartjuh86
View Post
zwembandje
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostBS, ik train ze helemaal niet!
De ene zegt tot als je deathlift, bankdrukt en squat je ze niet extra hoeft te trainen.
De ander zegt je buik is een volwaardige spiergroep en ze besteden er ook net zoveel aandacht aan als bijvoorbeeld de borst en rug...
Hoe zit dit nou?installing muscles....please wait
Comment
-
Ho ho, ik zeg niet dat jij ze niet moet trainen kerel.
Ik zeg dat ik ze nooit train, maar het is wel je core he. Je buik moet natuurlijk wel even sterk zijn als je onderrug, wil je niet scheef gaan lopen.
Ik reageerde op dat gelul van maximaal je buik trainen. Blokjes heb je altijd al, je ziet ze alleen niet als er n laagje vet opzit.
Net als mn buik, train ik mn biceps/triceps ook niet. Maar dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat jij je biceps niet moet trainen.
Ik vind gewoon mn biceps/triceps groot genoeg, dus train ik ze niet meer...
Comment
-
Oke duidelijk.
Blokjes altijd? Vriend van me is erg mager maar zijn meer ribben als blokjes haha.
Van biceps/ triceps trainen kan ik me wel in vinden. Na een borst/rug training voel ik mijn triceps/ biceps al genoeg branden.
Zelf doe ik alleen maar compound oefeningen. Heeft het dan wel nog zin om extra isolatieoefeningen voor je buik te doen?
Deed eerst altijd voornamelijk Dragon Flysinstalling muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostOke duidelijk.
Blokjes altijd? Vriend van me is erg mager maar zijn meer ribben als blokjes haha.
Van biceps/ triceps trainen kan ik me wel in vinden. Na een borst/rug training voel ik mijn triceps/ biceps al genoeg branden.
Zelf doe ik alleen maar compound oefeningen. Heeft het dan wel nog zin om extra isolatieoefeningen voor je buik te doen?
Deed eerst altijd voornamelijk Dragon Flys
Ik ben nu nog 120Kg en heb nooit buikspieren getraint, daar is toch niets mis mee? Doe genoeg zware compounds om core te verstevigen.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
nee is zeker niks mis mee!
Bij mij zijn de buikspieren zichtbaar...alleen nog niet zo een diepe groeven. Die zou ik het liefst willen hebben voor de zomer. Nu is alleen de vraag bereik je die door nog meer vet te verbranden of juist door meer buikspieren te trainen?installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Postnee is zeker niks mis mee!
Bij mij zijn de buikspieren zichtbaar...alleen nog niet zo een diepe groeven. Die zou ik het liefst willen hebben voor de zomer. Nu is alleen de vraag bereik je die door nog meer vet te verbranden of juist door meer buikspieren te trainen?
Comment
-
Originally posted by aktito View PostMeer vet verbranden, offtopic zal je zonder massa nauwelijks echt de dikke blokken erop krijgen hoor Misschien daar eerst eens naar kijken
Is dit correct?installing muscles....please wait
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment