30% vet trainen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1m89 en 100kg? is 30% vet dan niet wat aan de hoge kant? hoe kwam je tot dat aantal?
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Ja op de sport school heb je zon ding waar je op gaat staan en die meet dan alles ik zot rond 30% kan ook 28% inmiddels zijn.

maar het is aan de hogekant daarom ben ik aan het trainen.

Alleen een eetschema maken dat is me probleem daar heb ik de meeste problemen mee

Comment

Brinta, havermout, rijst, pasta, fruit zijn een paar goede producten voor koolhydraten
        kip, eieren,vis, vlees, kwark, yoghurt zijn goede eiwitbronnen
        pinda's, vis/vlees, sommige olie, zijn goede vet bronnen. ( onverzadigd moet je naar kijken)

Lees de links die hier zijn gegeven een aantal keer door en dan wordt het al een heel stuk duidelijker.
        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Ja dat weet ik maar ik zot er altijd mee met de hoeveelheid ik moet nemen en op de tijdstippen want mijn verpersentage moet wel veel omlaag gehaald worden

Comment

Mss moet je die dingen ook actually lezen ipv zeggen ja dat weet ik...
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Vul hier ( http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html) je gegevens in en daarna je producten, wat je eet en de hoeveelheid ervan. ( je kan het zelf wegen maar je kan ook veel via google vinden hoeveel iets weegt). Post het schema nadat je het hebt gemaakt hier en van daaruit kunnen we je tips geven. Hoe meer je er zelf mee bezig bent hoe meer je leert.
              Last edited by leandero10; 06-06-2013, 12:06. Reason: de link vergeten

Comment

Oke zal het even gaan lezen

Comment

Dit is me eet schema

9:00 6 eieren gebakken waarvan 1tje de dooier meegaat de pan in
                  9:30 sporten
                  11:00 bak kwark (500 gram)
                  13:00 een steak
                  15:00 banaan
                  17:00 300 gram kipfile

Comment

Ok man, ik heb geprobeerd je te helpen, je bent kennelijk niet bereid wat simpele instructies te volgen dan wordt het lastig. Ik hoop voor je dat anderen er nog wat energie in willen steken maar voor mij houdt het hier wel op.

Succes iig!

Comment

waarom eet je s avonds niet? en wrm eet je zo belachelijk weinig.... met zo n dieet ga je al je spieren verlieze en bar weinig vet verliezen.....

als beginner kan je tegelijk spiermassa winnen en vet verliezen als je je n beetje verdiept en met wat gerichtere vragen komt bij ons
                      powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Het enige wat ik wil is me vet verliezen maar me
                        spieren houden ik heb op moment 30% vet vertelij maar hoe ik het , het beste kan aanpakken

Comment

Mmm....ga ten eerste nou eens die links lezen( niet snel even door heen bladeren) die wij je hebben gegeven. Ten tweede maak een voedingsschema in een excel bestand ( dat bestandje hebben we je ook gegeven) Ten derde, zoals je nu praat, enige wat ik wil is me vet verliezen, vertel mij hoe ik het beste kan, besteed er zelf eerst eens aandacht aan en als je dat doet zul je meer reacties krijgen!
                          Succes!

Comment

Originally posted by Roywitte View Post
                            Dit is me eet schema

9:00 6 eieren gebakken waarvan 1tje de dooier meegaat de pan in
                            9:30 sporten
                            11:00 bak kwark (500 gram)
                            13:00 een steak
                            15:00 banaan
                            17:00 300 gram kipfile
                            installing muscles....please wait

Comment

laten we even alles voor je voorkauwen, zoek dan n personal trainer als je zelf niets wil opzoeken... dan heb je natuurlijk ook ng veel kans op n sukkel maar goed...
                              powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
                                laten we even alles voor je voorkauwen, zoek dan n personal trainer als je zelf niets wil opzoeken... dan heb je natuurlijk ook ng veel kans op n sukkel maar goed...
                                Punt is alles staat in de sticky die ik gepost heb, een caloriëntabel, instap verhoudingen, hoe te meten, welke producten etc. Het is redelijk idiot-proof in mijn hoofd iig. Snap dat nooit, maanden cutten is kennelijk geen probleem maar een uurtje nemen om een plan op te zetten is teveel gevraagd...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X