1m89 en 100kg? is 30% vet dan niet wat aan de hoge kant? hoe kwam je tot dat aantal?
30% vet trainen of niet?
Collapse
X
-
Ja op de sport school heb je zon ding waar je op gaat staan en die meet dan alles ik zot rond 30% kan ook 28% inmiddels zijn.
maar het is aan de hogekant daarom ben ik aan het trainen.
Alleen een eetschema maken dat is me probleem daar heb ik de meeste problemen mee
Comment
-
Brinta, havermout, rijst, pasta, fruit zijn een paar goede producten voor koolhydraten
kip, eieren,vis, vlees, kwark, yoghurt zijn goede eiwitbronnen
pinda's, vis/vlees, sommige olie, zijn goede vet bronnen. ( onverzadigd moet je naar kijken)
Lees de links die hier zijn gegeven een aantal keer door en dan wordt het al een heel stuk duidelijker.I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Vul hier ( http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html) je gegevens in en daarna je producten, wat je eet en de hoeveelheid ervan. ( je kan het zelf wegen maar je kan ook veel via google vinden hoeveel iets weegt). Post het schema nadat je het hebt gemaakt hier en van daaruit kunnen we je tips geven. Hoe meer je er zelf mee bezig bent hoe meer je leert.I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Ok man, ik heb geprobeerd je te helpen, je bent kennelijk niet bereid wat simpele instructies te volgen dan wordt het lastig. Ik hoop voor je dat anderen er nog wat energie in willen steken maar voor mij houdt het hier wel op.
Succes iig!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
waarom eet je s avonds niet? en wrm eet je zo belachelijk weinig.... met zo n dieet ga je al je spieren verlieze en bar weinig vet verliezen.....
als beginner kan je tegelijk spiermassa winnen en vet verliezen als je je n beetje verdiept en met wat gerichtere vragen komt bij onspowerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Mmm....ga ten eerste nou eens die links lezen( niet snel even door heen bladeren) die wij je hebben gegeven. Ten tweede maak een voedingsschema in een excel bestand ( dat bestandje hebben we je ook gegeven) Ten derde, zoals je nu praat, enige wat ik wil is me vet verliezen, vertel mij hoe ik het beste kan, besteed er zelf eerst eens aandacht aan en als je dat doet zul je meer reacties krijgen!
Succes!I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Originally posted by jjj7797 View Postlaten we even alles voor je voorkauwen, zoek dan n personal trainer als je zelf niets wil opzoeken... dan heb je natuurlijk ook ng veel kans op n sukkel maar goed...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment