Afslanklog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok. Nou in ieder geval top wat je nu doet. En hoop dat je je doel gaat halen maar dat zal vast wel

Ga je nog progressie foto's plaatsen btw?

Comment

wist niet of dat ok was hier, aangezien het niet het fotolog forum is. Ik kan er wel eens een foto op zetten ja.

Voordeel is dat ik van nature heel breed geschouderd ben en toch wel een beetje spieren heb van nature. Onder kleding lijkt het alsof ik al jaren aan bb doe, ik krijg alleszinds toch veel de vraag hoelang ik al train, zelfs voor ik de eerste maal met bb was begonnen.

Comment

Vast wel ok. In trainingslogjes worden ook gewoon foto's geplaatst.

Nou dan heb je geluk ik ben ook aan het cutten en van mij blijft niks meer over .
        Maar ik ben benieuwd!

Comment

Heb vorige week een foto genomen en op foto valt de voortgang nogal tegen. Zal proberen hem in de loop van de week erop te krijgen. De vergelijkingsfoto is van 1 van de vorige keren dat is besloot om op dieet te gaan (en het niet volhield) mar toen woog ik ook wel 96kg. Momenteel weeg ik 82,3. Maar op foto valt te voortgang lijkt me tegen alhoewel ik het in de spiegel wel enorm zie en vooral ook voel.

Vorige week dus weer 1,2kg kwijt. Mijn voortgang is mooi gestabiliseerd op een 1,2 a 1,3 kg per week. Wat ik puur objectief ook heb uitgerekend als gewicht dat ik zou moeten kwijtraken door mijn combi van voeddingsstoffen en cardio. Heb ook het gevoel dat het praktisch allemaal vet is dat ik kwijtraak, elke kg die eraf gaat zak ik bijna een broekmaat nu. 3kg geleden kreeg ik mijn broeken van 4 jaar geleden (32taille) nog met moeite over mijn knieen getrokken, nu krijg ik ze al volledig aan EN toe, maar ze spannen nog net wat teveel. Momenteel is mijn lichaam dus vet aan het verbranden op mijn bovenbenen en heupen, waar het in het begin puur op mijn buik was.

Nog een 9-tal kg te gaan, mijn motivatie stijgt alleen maar in plaats van achteruit te gaan

Comment

Vorige week 1.7kg minder, weer net iets meer als de voorbije 3 weken waar ik toen steevast op 1.3-1.2 uitkwam. Midden van de week even over mijn 40gram kh gegaan door een stukje gepaneerd vlees (niet aan gedacht dat er veel kh in zaten. De 2 dagen erna een beetje gewicht erbij maar dan peilsnel een pak gewicht eraf. Misschien dat mijn lichaam even een kleine boost nodig had aangezien ik echt nog totaal niet gezondigd heb tot dusver.

18.7kg kwijt in totaal, nog een 8-tal te gaan. Definitie begint stilletjesaan te komen

Comment

Gaat goed zie ik! top

Comment

net iets minder als voorgaande weken, 900gram kwijt. Maar deze week is alweer zeer goed begonnen, vandaag stond er 80.3 op de weegschaal. nog een 6 tal kilo te gaan tot mijn vooropgesteld gewicht. Ben benieuwd of ik even laag in vet% geraak als toen, zo als het er nu naar uitzie niet wat wil zeggen dat ik toch een minieme hoeveelheid spieren ben verloren tegen 4 jaar geleden. Niet onlogisch als je sindsdien bijna niet meer getraind hebt.

Comment

jezus kerel, dat blijft maar gaan

Helemaal top!

Ben wel benieuwd naar die foto
                  Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

idd fotoooo

Comment

Goed bezig Spectral! doorgaan zo!

Comment

De kilo`s vliegen er wel echt af he netjes zeg!
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

foto update. Kan maar 1 van de 2 foto' uploaden omdat ik niet direct vind hoe ik die fotos van 4 jaar oud verwijder. Iemand tips?
                          Attached Files

Comment

Vorige week wederom 1.4kg eraf. Eindelijk de kaap van 80 doorbroken. 79.7 nu.

Heb vorige week voor de 1ste maal gezondigd 2x een doosje noedels . Nu nog 1.5 week knallen en dan me 1 dag laten gaan voor mn verjaardag en terug de draad oppikken. Nog eventjes.

Geen reacties op de foto en dat na 5 weken vragen voor een foto?

Comment

Netjes hoor! Er zijn weer wat lijnen te zien aan de bovenkant van je buik. Nu weer op naar de sixpack .
                              Weet je nu ook wat ongeveer hoeveel % je vetpercentage is?

Comment

echt geen idee, ik zou wederom een 16-17% zeggen. Vorige x toen ik afviel zei GeneralIX dat hij schatte dat ik rond de 16 zat eenmaal je de abs lichtjes zag verschijnen en toen klopte dat wel ongeveer denk ik, de allerlaatste kilo's ging het echt hard kwa definitie. Hoop dat het deze keer hetzelfde is, anders gaat mijn vooropgesteld gewicht niet voldoen (74kg). Maar de laatste kilo's leken toen ook wel 1% per kilo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X