Afslanklog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou hopen dat dat nu ook weer gaat gebeuren! Veel succes de komende dagen!

Comment

vorige week 1x naar de wok geweest (wel slechts 100gr bami genomen de rest groentjes en vlees). En gisteren een kebap gegeten en rond 11 uur een cocktail en toch nog een zeer positief weeksaldo.
      1.2kg eraf en 78.5 nu.
      Ga proberen elke week 1 junkdag in te lassen en zo langzaamaan op te bouwen, of zou het beter zijn om elke dag gewoon wat meer kh te eten?
      Ben nu ondertussen 96dagen met het proteinedieet bezig dus zeer langzaam opbouwen zal wel nodig zijn denk ik, merk echt dat mijn spijsvertering vermindert is, had enorm veel moeite om een kleine kebab op te eten (terwijl ik vroeger makkelijk een grote binnenkreeg). En voel hem vandaag nog zitten precies

Comment

gaat nog steeds lekker hier zie ik

Comment

Heb vorige week mezelf eens een weekje laten gaan, beetje (veel) gesnoept en op restaurant geweest voor mijn verjaardag en tegen alle verwachting in toch nog 100gram kwijt op een week.
          78.4 nu.
          Vanaf vandaag weer volop er tegenaan voor de laatste kilo's. Vind persoonlijk wel dat ik meer definitie heb tegen een week geleden

Comment

deze week meer koolhydraten aan het eten dan de voorbije weken maar niet spectaculair meer. Eventueel nog een terugslag van vorige week?

op 3 dagen 1.3kg erbij, sta op 79.7 ineens ... Voel me wel niet echt dikker dus kan ook tijdelijk vocht zijn maar vind het wel heel veel. Terug iets strenger dan maar voor de laatste kilo's

Comment

uiteindelijk toch nog 300gram minder deze week. Terwijl mijn gewicht toch een hele rare curve gevolgd heeft. Geen slecht resultaat want heb mezelf toch nog behoorlijk laten gaan vorige week. Heb moeite met terug dezelfde wilskracht aan de dag te leggen als voor de pauze. Deze week weer maar eens een poging.

Comment

vorige week 200gr minder. Weer niet de gewenste wilskracht aan de dag kunnen leggen. Verbaasd dat ik toch blijf afvallen ondanks alles dat ik eet. Moet het toch echt terug wat serieuzer aanpakken want op deze basis ben ik nog 4 maanden bezig voor de laatste 4-5kg

Comment

Vorige week wederom 100gr minder. Ondanks het geringegewichtsverlies komt mijn definitie er echt veel meer door als 4 weken geleden. Je ziet de buikspieren er al doorkomen, ofwel daalt mijn vp toch nog, ofwel heeft dit iets te maken met het bijtrekken van het vel. Ik gok dat ik nu op een 13-14% zit. Misschien lager want rechtop staan zie ik er al vrij 'slank' uit. Heb wel bij het vooroverbuigen wat last van loshangend vel, ook bij het zitten. Zou dit ooit nog 100% bijtrekken of is dit een utopie? Het is op zich geen ramp want bij het rechtop staan merk je er bijna niets van.

nog een vraagje, leid een huidplooimeting ook onder loshangend vel of geeft dit altijd een exact beeld?

Comment

Wil je als je klaar bent ook gaan bouwen of wil je gewoon zo blijven?
                    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

het is niet direct het plan nee.

Ik denk wel dat ik binnekort terug 1x per week ga fitnessen, een fullbody. Ben benieuwd of daar resultaat mee te halen valt. Maar ik ga het niet te gek beginnen zoals ik meestal doe en dan opgeef. We zien wel hoe het loopt.

Comment

Goed bezig en goed dat je het zolang volhoud. doorzetten en het komt goed

Comment

vorige week weer eens voor 95% me aan mijn schema gehouden (op een paar lichtje zondigingkjes na) en 2.1kg kwijt. Denk wel dat er veel vocht bij was door het warme weer van zondag en zwaar te verbranden want de dag erna was er weerom 900gr bij. Maar 1.2kg op een week is ook niet mis.

Merk het momenteel vooral in de broek, ben 2 broekmaten gezakt naar een 32nu. Zou het liever op mijn buik verliezen maarja, dat komt nog wel zeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X