Leer de basisprincipes in mijn gratis E-Book

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik word nu toch wel nieuwsgierig, zal het eens gaan lezen.
    De opzet ziet er goed uit vind ik.
    MORAALRIDDER

Comment

• Leuk dat mensen toch de tijd nemen om het E-Book te lezen ondanks dat er wel een aantal verkeerde dingen in staan.

Maar ja van je fouten leer je zeggen ze he haha

Ga ook zeker het stuk over de koolhydraten compleet veranderen, zoals Dynamix al aangaf !

Comment

• Nogmaals leuke opzet, leuk initiatief, leuk concept.
        Als ik jou was zou ik er inderdaad zoals je volgens mij zelf ook al aan geeft nog eens kritisch naar kijken.

Iemand mee laten kijken met een taalkundig inzicht (er zitten idd wel wat spelfoutjes in).
        Inhoudelijk zegt het mij niet zo heel veel, dat komt mogelijk ook omdat we andere doelen hebben.
        Daarnaast ben ik maar een (gemotiveerde ) leek.

In elk geval is dit topic al wat verkapte reclame, het begin is er.

Succes !
        MORAALRIDDER

Comment

• Originally posted by marr View Post
          Nogmaals leuke opzet, leuk initiatief, leuk concept.
          Als ik jou was zou ik er inderdaad zoals je volgens mij zelf ook al aan geeft nog eens kritisch naar kijken.

Iemand mee laten kijken met een taalkundig inzicht (er zitten idd wel wat spelfoutjes in).
          Inhoudelijk zegt het mij niet zo heel veel, dat komt mogelijk ook omdat we andere doelen hebben.
          Daarnaast ben ik maar een (gemotiveerde ) leek.

In elk geval is dit topic al wat verkapte reclame, het begin is er.

Succes !
          Dankjewel voor je reactie ! De spelfoutjes vielen mij inderdaad ook op, best raar aangezien ik hier meestal geen last van heb. Dit is ook meer een kwestie van nog een keer goed nalezen denk ik.

Zeker, werd een stuk meer op gereageerd dan verwacht (ook vooral door de strijd tussen 2 kampen geloof ik haha).

In ieder geval iedereen bedankt voor de feedback, ga er de komende dagen zeker wat mee doen !

Comment

• http://fitterzonderexcuses.nl/wp-con...er-Excuses.pdf

Voor iedereen die het niet ziet zitten om een email adres in te vullen, zoals ik.
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• Even geskimmed: veel gebakken-lucht-praat, vrijwel geen concrete data, en rare beweringen over o.a. koolhydraten.
              Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• In 1 zin: beweeg meer, eet minder, koolhydraten zijn stom en koop mijn boek.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dankjewel voor je opgebouwde kritiek.

Is trouwens niet eens mijn boek, maar goed.
                  Last edited by JeffreyK12; 07-05-2015, 16:54.

Comment

• Originally posted by JeffreyK12 View Post
                    Dankjewel voor je opgebouwde kritiek.

Is trouwens niet eens mijn boek, maar goed.
                    Wat bedoel je dan met "Deze basisinformatie heb ik in een E-Book gezet die je gratis kunt downloaden via mijn site:www.fitterzonderexcuses.nl"?

Comment

• Gevalletje plagiaat ????
                      ik roep ook maar wat !!!

Comment

• Owhh nee ik bedoel dat het Paleo boek dat ik als advies geef niet van mij is.

Er werd gezegd dat mensen mijn boek moesten kopen, maar dat is dus niet zo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X