Sushi smaakt best lekker, ja.
carb cycle
Collapse
X
-
Originally posted by fix2222 View PostHoi,
Ik ben al 3 weken bezig met carb cyclen. Ik heb 2 no carb dagen, daarna een low carb, en de 4e dag een high carb.
Proffesioneel schema gebouwd door iemand die ik ken, heb er ook 50 euro voor betaald.
Graag jullie mening en mogelijk advies erbij. Is dit een goed schema?
Nog even kort over mezelf: Ik ben 22 jaar, 1,71m, weeg ongeveer 75.5-76 en werk als technisch tekenaar, dus zit elke dag achter de pc. Ik train zo'n 5 keer per week (krachttraining en cardio) en ben zoals ik al zei nu 3 weken bezig met carb cyclen. Ik krijg geen goed beeld van mijn gewicht en bf, want dat varieert over de verschillende dagen best erg (i.v.m. vocht). Moet ik hiermee doorgaan of is het verstandig om dit anders aan te pakken?
Hoor graag van jullie.
Gr. Wesam
Als je wilt afvallen 1x pd gaan eten snelle suikers eruit langzame minimaliseren.....Google ketose....en hard blijven trainen echt hardLast edited by onderhandelen; 09-09-2015, 17:42.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postwat vind jij mee doorgaan of niet ? Ligt er dus aan wat je doelstelling is.
Als je wilt afvallen 1x pd gaan eten snelle suikers eruit langzame minimaliseren.....Google ketose....en hard blijven trainen echt hard
Het gaat allemaal prima. Ik zit nu in mijn 5e cycle week. Ben 2 Kilootjes kwijt.
Ik heb niet zo veel moeite met sporten en goed mijn voedingsschema aanhouden, maar er zijn gewoon momenten wanneer het echt klote is en ik heel erg veel behoefte heb aan suikers. Maargoed valt dus mee
Comment
-
Hallo,
Ik dacht laat ik weer even een kleine update plaatsen.
Ondertussen nu precies 3 maanden bezig, en ongeveer 8 kilo kwijt. Ik begon op 76.4 en zit nu op 68.6kg.
Voeding is erg gegaan, maar trainen soms minder i.v.m. drukte op werk. Kan wel zeggen dat ik er een stuk beter uitzie, me beter voel en dat ik nog nooit zo sterk ben geweest. Al met al heeft dit dieet prima voor me gewerkt.
Echter had ik verwacht dat ik met dit gewicht veel dichter bij mijn doel zou zitten dan dat ik nu zie. 8kg is toch wel heel wat en ik had gedacht dat mijn buikspiertjes nu volledig zichtbaar zouden zijn, maar voor mijn gevoel moet er nog een heel stuk af. laatst is er in de sportschool een 3 puntsmeting gedaan en kwam ik op 12.9 procent uit. Heeft iemand tips? Gewoon nog even gas erop? Andere methode gebruiken?
Ik hoor graag!
Comment
-
Heb je voor die 3 maanden al iets anders gedaan van sport?
Ik gok dat je werkelijke vetpercentage hoger ligt.
Als je nog niet te veel getraind hebt zullen je abs niet bepaald groot zijn en zullen deze dus ook minder zichtbaar zijn.
Ben je zelf al tevreden van het resultaat als je in de spiegel kijkt? Heb je foto's van 3 maand geleden?
Comment
-
Hi liquid,
Ik heb al deze maanden gefitnest. 3 keer per week minimaal en ben er zeer sterk op vooruit gegaan. Ook geprobeerd om zoveel mogelijk compound oefeningen te doen, omdat dat werd aangeraden voor veel vetverlies, en sterke buikspieren. Ik train tegenwoordig vooral op kracht met 4-6reps per set.
Hiernaast ook vaak in het weekend op een lege maag hardlopen, stukje hiit.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat van afgelopen maanden, en zie heel duidelijk verschil, maar ik wil meer. Helemaal ripped is overdreven, maar ik wil mijn buikspieren wel helemaal zichtbaar hebben, maar heb nu nog steeds een beetje last van die ''zwemband'' die ik om heb.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment