Aangezien je voeding een van de meest belangrijke dingen is, heb ik -naar analeiding van m'n vorige schema- een verbeterd voedingsschema opgesteld.
ik wil graag aankomen -vooral in spiermassa-
Heb nu een bf van 7,2% weeg 69,9Kg en ben 1,90m lang.
ik zou graag een oordeel van over m'n schema willen hebben, natuurlijk is ie nog lang niet goed, ik wil ook in de maaltijden die geel gemarkeerd zijn verandering aan brengen, maar ik weet niet wat.
graag zou ik wat feedback willen ontvangen. Ik heb tot nu to echt heel veel geleerd! bedankt daarvoor.
zoals je kan zien wil ik proberen om aan te komen.
ik heb namelijk nu nog 1 vraagje. ik heb alle koolhyrdaten,eiwitten en vetten ook omgerekend in het aantal calorieën. dan kom ik op een relatief hoog getal uit, moet dit?
naja bedankt er voor!
als ik eens kan helpen let me know
ik wil graag aankomen -vooral in spiermassa-
Heb nu een bf van 7,2% weeg 69,9Kg en ben 1,90m lang.
ik zou graag een oordeel van over m'n schema willen hebben, natuurlijk is ie nog lang niet goed, ik wil ook in de maaltijden die geel gemarkeerd zijn verandering aan brengen, maar ik weet niet wat.
graag zou ik wat feedback willen ontvangen. Ik heb tot nu to echt heel veel geleerd! bedankt daarvoor.
zoals je kan zien wil ik proberen om aan te komen.
ik heb namelijk nu nog 1 vraagje. ik heb alle koolhyrdaten,eiwitten en vetten ook omgerekend in het aantal calorieën. dan kom ik op een relatief hoog getal uit, moet dit?
naja bedankt er voor!
als ik eens kan helpen let me know
Comment