Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hier ben ik weer...
ik heb in men sportschool eens gekeken wat ze allemaal verkochten, en dat is whey, protein 85, protein 95.
nu heb ik eens op internet opgezocht en het viel me op dat er over protein 85 en 95 meer positieve commentaar staat (dat het trager opgenomen wordt door het lichaam)
is whey dan toch beter omdat het snel opgenomen wordt?
zou voor smorgens en na trainen gewoon whey shake nemen.
protein 85 en 95 wordt vaker gebruikt als laatste maaltijd voor het slapen omdat dat dus langzaam wordt opgenomen
heb et es uitgerekend en dan moet ik elke maand of vroeger een nieuwe pot kope van 3.2 kilo.
is echt veeeel te duur voor een student.
vakantiejob gaat ook niet, bedrijven willen geen 15-jarigen :-(
zou eens rond kijken bij internetshops, die leveren voor veel lagere prijs goede whey.
als 15jarige kom je zeker wel aant werk, ga ma eens kijke bij uitzendbureau of supermarkt of bij een of andere kennis btje bij beune.
had al een bijbaantje toen ik 13 was, dus moet voor jou ok geen probleem zijn..
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment