whey shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shakes

klein vraagje: moet je whey shakes elke dag drinken of alleen op trainingsdagen?

heb ff op internet gezocht maar kon het nerges vinden.

zou gewoon elke dag doen bij het ontbijt en op trainingsdagen een extra shake na het trainen met dextro er bij in

Comment

Je mag ze gerust iedere dag nemen. S'morgens bij het ontbijt en s'avonds een 30 min na je training.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

was direct na de training niet het beste?

Comment

ik denk dat ik het zo ga doen:
          ik train 4 dagen in de week en elke training dag : 1 smorges en 1 na de training.

Comment

hier ben ik weer...
            ik heb in men sportschool eens gekeken wat ze allemaal verkochten, en dat is whey, protein 85, protein 95.

nu heb ik eens op internet opgezocht en het viel me op dat er over protein 85 en 95 meer positieve commentaar staat (dat het trager opgenomen wordt door het lichaam)
            is whey dan toch beter omdat het snel opgenomen wordt?

Comment

zou voor smorgens en na trainen gewoon whey shake nemen.
              protein 85 en 95 wordt vaker gebruikt als laatste maaltijd voor het slapen omdat dat dus langzaam wordt opgenomen

Comment

heb et es uitgerekend en dan moet ik elke maand of vroeger een nieuwe pot kope van 3.2 kilo.
                is echt veeeel te duur voor een student.
                vakantiejob gaat ook niet, bedrijven willen geen 15-jarigen :-(

Comment

zou eens rond kijken bij internetshops, die leveren voor veel lagere prijs goede whey.
                  als 15jarige kom je zeker wel aant werk, ga ma eens kijke bij uitzendbureau of supermarkt of bij een of andere kennis btje bij beune.
                  had al een bijbaantje toen ik 13 was, dus moet voor jou ok geen probleem zijn..

Comment

heb mijn laatste pot whey 2 kilo voor 18 euro vant merk elite *had wel korting* en 15 jarige willen ze vaak graag bij de supermakt.

Comment

2 kilo voor 18 euro???? ik heb al wat op internet gezocht en 2.3 kg kost 45 euro meestal.

ik dacht dat 15 jarigen niet in supermarkten mogen/kunnen werken.
                      bij bloemisten wel, maar hebbe me niks meer late wete sinds ik me heb ingeschreve.

Comment

15 jarige mogen vakkenvullen doet me vriendin ook.

maar had me pot met korting en op internet staat vaak wat duurder

Comment

Iedere dag en het meest nuttig na de training inderdaad. Goed om je inderdaad in te lezen op whey shakes.

Comment

nice bump. Nominated for bumpert of the month
                            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by neushoorn30 View Post
                              Iedere dag en het meest nuttig na de training inderdaad. Goed om je inderdaad in te lezen op whey shakes.
                              lol wut een bump van 3 jaar oud xD, weet je niet hoe een forum werkt ofso

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X