Kwark.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    zoetstof erbij knalle, anders krijg ik (en vrijwel niemand) het degelijk weg.

1 freak in mn gym zweert darentegen bij pure kwark, na een weekje begin je het zelfs lekker te vinden.

Ik krijg geen 5 lepels puur binnen.
    1) Pak een blender
    2) Gooi er genoeg water bij zodat het drinkbaar wordt
    3) Blenden die kwark!
    4) Drinken
    5) Weg is het, je proeft dan hoogstens de na-smaak van de kwark als je het in een keer achterover gooit.

Comment

Originally posted by Kaluro View Post
      1) Pak een blender
      2) Gooi er genoeg water bij zodat het drinkbaar wordt
      3) Blenden die kwark!
      4) Drinken
      5) Weg is het, je proeft dan hoogstens de na-smaak van de kwark als je het in een keer achterover gooit.

Goed plan! Nu vraag ik me af..

Kan ik het een beetje voorbereiden, voor eenweek? Dat ik dan een paar flessen vul? Gaan er dan geen voedingstoffen verloren ofzo?

Bvd

Comment

Vers is altijd lekkerder. Blenden is helemaal niet nodig, tenzij je aardbeiendrank wil maken. Water en Kwark gaan perfect samen als je ze goed roert met een lepel of vork.

David.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

gewoon magere kwark van de dirk met scheutje limonade, ff omscheppen en harstikke lekker.

Comment

ik eet elke ochtend en elke avond voor het slapen ga een pot magere kwark op..in het begin is het echt ranzig, maar ik kijk er nu alweer na uit om me volgende potje weer achterover te slaan..het went vanzelf..

Comment

Dit topic had ik eerder moeten lezen ( voordat ik aan zo'n bak met kwark begon, Nu nog 2 keer naar binnen werken en dan is mijn kwark voor het slapen gaan op.

Comment

Je kunt je kwark ook gewoon eten als je iets passiefs aan het doen bent, tv kijken, lezen, achter je computer zitten, deze forumpost lezen etcetc.
                Hapje voor hapje en na 30 minuutjes is je 500gram binnen.
                Knallen Knallen Knallen

Comment

Op een niet trainingsdag maak ik er altijd een shake van dat ik dan in de nammidag opdrink;

250gr kwark,1 banaan, 1appel, 1kiwi.
                  Alles mixen in de blender,en water bijvoegen tot het drinkbaar word.
                  dan laat ik het koelen in de ijskast.

Op die manier heb ik een volledige maaltijd binnen.

grtz
                  getting back in shape...

Comment

Geloof me de magere kwark went echt niet...naja dat vind ik.
                    Ik had de magere kwark...van het merks Zaanse.....nog iets....
                    Heb daar nu de magere kwark van met aardbeien smaak zit alleen geloof ik 2gr per 100gr minder eiwit in.......maar smaak wel 100.000x beter.

Grtn....

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                      Magere kwark is geweldig lekker indien je het met iets juists mengt. Er staan zooooo ongelofelijk veel tips over kwark op dit forum, echt abnormaal. Toch blijven die topics telkens komen.

Ik zal binnekort een artikel over kwark schrijven, aangezien ik er al tig kilo's van op heb. BTW, ik kots ook van magere kwark naturel.

Voor nu, probeer:

Kwark met vruchtjes
                      Kwark met suiker of honing
                      Kwark met siroop
                      Kwark met komkommer, zout en knoflook

En doe er ten alle tijden water bij zodat het wat dunner word.

David.
                      WHAT THE F*CK???

Is dat serieus binnen te houden?

Ik probeer het nu al een tijdje maar ik heb echt onwijs veel moeite met die zure gore shit!

Comment

Gewoon magere kwark van konings, dan wat dieetzoetstof erin of een klein scheutje siroop dan is het zure eraf en dan is het best lekker.

Comment

of niet zeuren en gewoon eten , in het begin nam ik het met limonade siroop maar dat zit vol met koolhydraten , daarna deed ik het met een beetje kaneel was prima te eten en nu ben ik gewend puur te eten smaakt prima , ik heb die van melkan van de Deen 8.5 gram eiwit per 100
                          gr Tim
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            of niet zeuren en gewoon eten , in het begin nam ik het met limonade siroop maar dat zit vol met koolhydraten , daarna deed ik het met een beetje kaneel was prima te eten en nu ben ik gewend puur te eten smaakt prima , ik heb die van melkan van de Deen 8.5 gram eiwit per 100
                            gr Tim
                            kijk zo heb ik het ok gedaan, vin de kwark nu zelfs lekker en doe ik er niets door heen.

grtz

Comment

Goedendag,

Ikzelf neem voor het slapen gaan 500gr kwark van Almhof.
                              (magere franse kwark, naturel).

per 100gr:

eiwit : 9.1gr.
                              koolhydraten: 3.4gr.
                              vet :0.0gr.

te koop bij Bas v/d Heijden.

Kwark is bij mij niet het probleem, vind fruit moelijker naar binnen te krijgen

Comment

Dan combineer je die 2 toch? krijg je het fruit misschien makkelijker weg...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X