Ik ben 21 jaar, 172 en weeg 74,2 kg met bf van 18,1%. Ik train al kleine 3 jaar, maar wil nu serieus beginnen.
Ik wil graag spiermassa aankomen en train om de dag (waarbij bij dag 1: borst, schouders, triceps en buik en bij dag 2: benen, rug, biceps en buik)
Volgens de voedingsbehoefte calculator(bedankt [FONT='Times New Roman','serif']Dav1t0 voor het maken van dit apparaat) kom ik uit op:
Totaal dagelijkse behoefte energie: 2439 Kcal
Dagelijkse behoefte Ew: 133 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Dagelijkse behoefte vet: 54 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Dagelijkse behoefte Kh: 354 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Omdat ik wil groeien heb ik 300 Kcal toegevoegd (en deze verdeeld voor iedere groep 100kcal)
Nu zijn mijn vragen klopt mijn schema een beetje/is het beetje logisch ingedeeld? En is het adviseerbaar om shakes te beginnen[/FONT]
Bij voorbaat dank,
Arjan
Ik wil graag spiermassa aankomen en train om de dag (waarbij bij dag 1: borst, schouders, triceps en buik en bij dag 2: benen, rug, biceps en buik)
Volgens de voedingsbehoefte calculator(bedankt [FONT='Times New Roman','serif']Dav1t0 voor het maken van dit apparaat) kom ik uit op:
Totaal dagelijkse behoefte energie: 2439 Kcal
Dagelijkse behoefte Ew: 133 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Dagelijkse behoefte vet: 54 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Dagelijkse behoefte Kh: 354 g.[/FONT]
[FONT='Times New Roman','serif']Omdat ik wil groeien heb ik 300 Kcal toegevoegd (en deze verdeeld voor iedere groep 100kcal)
Nu zijn mijn vragen klopt mijn schema een beetje/is het beetje logisch ingedeeld? En is het adviseerbaar om shakes te beginnen[/FONT]
Bij voorbaat dank,
Arjan
Comment