Hulp a.u.b moet zwaarder/sterker worden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lees ook de sticky onderwerpen over voeding en kijk ook eens hier:

Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's

je krijgt dan meer inzicht in voeding. Dan zie je ook dat koekjes geen enkele nuttige voedingswaarde hebben. Aankomen doe je met gezonde voeding en goede training met voldoende rust. Je eet veel te weinig op dit moment. Probeer voor jezelf een voedingsschema te maken en ga daarna pas kijken naar voedingssuplementen zoals weightginers e.d..

grts

Comment

Originally posted by wattedoen View Post
      Hallo ik ben 1.90m en weeg (maar) 66 kilo.
      Ik voetbal 4x per week, ik box nu een half jaar (1x p.week) en fitness een half jaar (1/2x per week).
      Mijn voeding:

ochtend: 4 boterhammen
      10 uur: liga/snoep
      13:00: 4 boterhammen
      13:00 t/m avondeten:liga/sultana/koekjes etc.
      avondeten: meestal aardappels/vlees/groente
      toetje: yoghurt en later nog wat koekjes

Ik zou graag wat tips willen krijgen hoe ik zwaarder/sterker word.
      Ik zoek namelijk ook een goede shake of mix die vol met koolhydraten en eiwitten zit (welke is het best?).
      Enige tips over me voeding zou ik ook zeer waarderen.

Alvast bedankt!

zou echt eens goed wat lezen en een goed schema opbouwen waarin je minstens 6 keer eet ofzo en post het dan eens dan kunne we er u zeker mee helpen. shakes zijn aanvullend he greetz
      go for the maxx!!!

Comment

Lowrider, kerel, je moet echt kijken naar de datum van de laatste post. Dit is je tweede bump die ik bespeur, en aangezien ook deze post niets vertelt wat in de voorgaande posts is verteld, moet je niet bumpen. Pas zodra je wereldschokkende informatie aandraagt kun je het rechtvaardigen, maar dan nog, maak liever een eigen topic aan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

the one and only tabata overlord

Comment

...lijkt een beetje op magic the gathering.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

tja

Originally posted by Genjuro View Post

nu weet ik het !
              Ik heb je en beetje gevlogd ,je hebt toch en probleem met voeding.zie ik nu.
              zet ens en paar fotos, hier op het forum wil weleens zien hoe je body eruit ziet, want je bent te goed met de computer van je,en de boeken weglaten.
              binnenkort zie je mijn fotos met mijn goedkoope uitspraken.

Maar die jongen vroeg toch wat over voeding of niet???
              60 % voeding . 20 %TRAINING , 20% ANABOLEN.

Comment

Originally posted by farang View Post
                nu weet ik het !
                Ik heb je en beetje gevlogd ,je hebt toch en probleem met voeding.zie ik nu.
                zet ens en paar fotos, hier op het forum wil weleens zien hoe je body eruit ziet, want je bent te goed met de computer van je,en de boeken weglaten.
                binnenkort zie je mijn fotos met mijn goedkoope uitspraken.

Maar die jongen vroeg toch wat over voeding of niet???
                60 % voeding . 20 %TRAINING , 20% ANABOLEN.
                Farang de reden van dat plaatje is omdat iemand reageert in een oud topic en dat vinden sommige mensen irritant, aan de tekst op het plaatje kun je dat duidelijk opmaken.
                Als iemand vragen over trainingen of voeding heeft is het de bedoeling dat je een eigen topic start.
                Ik ben trouwens wel beniewd naar je fotos

Comment

doe ik

Originally posted by quibus View Post
                  Farang de reden van dat plaatje is omdat iemand reageert in een oud topic en dat vinden sommige mensen irritant, aan de tekst op het plaatje kun je dat duidelijk opmaken.
                  Als iemand vragen over trainingen of voeding heeft is het de bedoeling dat je een eigen topic start.
                  Ik ben trouwens wel beniewd naar je fotos
                  geen probleem,ik maak graag me mond open,
                  zoals ik al zei ik ben geen held in computer,maar wel op het bodybulding vlakte.
                  maar die genjuro is te goed met ze computer,als hij zo praat als die traind dan moet het tochen groote jongen zijn,altijd afwijken van dingen.
                  ik geef graag comentaar,maar de fotos laat ik zien neem en kuur van 16 weken ben nu 5 weken beezig maar over 3 weken zal ik en paar fotos laten zien

Comment

zoals ik al zei ik ben geen held in computer,maar wel op het bodybulding vlakte.
                    maar die genjuro is te goed met ze computer,als hij zo praat als die traind dan moet het tochen groote jongen zijn,altijd afwijken van dingen.
                    ik geef graag comentaar,maar de fotos laat ik zien neem en kuur van 16 weken ben nu 5 weken beezig maar over 3 weken zal ik en paar fotos laten zien
                    Waarom hou je geen log bij over je kuur vind ik wel interresant.

Comment

Ik ben ervan overtuigd dat Genjuro ook behoorlijk groot is. Ik denk dat hij nog veel groter had kunnen zijn als hij zich alleen focuste op spiermassa en niet ook nog kracht en uithoudingsvermogen.
                      Daarnaast is de basis van kennis durven afwijken, door altijd het bewandelde pad te volgen is nog nooit iemand wijzer geworden. Pioniers zijn pioniers omdat ze afwijken. Ik weet niet of Genjuro een pionier is, wel weet ik dat hij zijn uiterste best doet om de verworven kennis ten volle te gebruiken. Ik denk dat een forum gebaat zou zijn met meer van zulke mensen, afwijkende meningen houden het board actief, en uiteindelijk leert iedereen ervan.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

de beste eiwitten zitten in dierlijke producten de eiwitten in niet dierlijke producten bevatten niet alle aminozuren die je lichaam nodig hebt om spiermassa op te bouwen, vis roodvlees kip en eieren is het best

Comment

Originally posted by dannywhiteshark View Post
                          de beste eiwitten zitten in dierlijke producten de eiwitten in niet dierlijke producten bevatten niet alle aminozuren die je lichaam nodig hebt om spiermassa op te bouwen, vis roodvlees kip en eieren is het best
                          eerst voorstellen aub

Comment

mmm

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            eerst voorstellen aub
                            sorry gozer ik heb weleens dome uitspraken hier maar neem het maar niet zo nauw .komt goed

Comment

sorry gozer ik heb weleens dome uitspraken hier maar neem het maar niet zo nauw .komt goed
                              Jij niet...ik bedoelde die witte haai hierboven

Comment

oh

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Jij niet...ik bedoelde die witte haai hierboven
                                o nee is goed man geen pobleem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X