Hulp a.u.b moet zwaarder/sterker worden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp a.u.b moet zwaarder/sterker worden!

Hallo ik ben 1.90m en weeg (maar) 66 kilo.
    Ik voetbal 4x per week, ik box nu een half jaar (1x p.week) en fitness een half jaar (1/2x per week).
    Mijn voeding:

ochtend: 4 boterhammen
    10 uur: liga/snoep
    13:00: 4 boterhammen
    13:00 t/m avondeten:liga/sultana/koekjes etc.
    avondeten: meestal aardappels/vlees/groente
    toetje: yoghurt en later nog wat koekjes

Ik zou graag wat tips willen krijgen hoe ik zwaarder/sterker word.
    Ik zoek namelijk ook een goede shake of mix die vol met koolhydraten en eiwitten zit (welke is het best?).
    Enige tips over me voeding zou ik ook zeer waarderen.

Alvast bedankt!

lol, heb je zelf niet door dat je gewoon veel meer moet eten?:P
    Keto..start
    16sept met 84kg vp rond de 14%
    19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

En waarom vraag je om tips als je zelf snoep bij je voeding zet
      Keto..start
      16sept met 84kg vp rond de 14%
      19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Inderdaad gewoon meer eten. En die koekjes moet je schrappen.
        Ga zo'n 6 keer per dag eten, elke ~2 uur, eiwitten goed verdeeld over de maaltijden. Daarnaast zou je een shake toe kunnen voegen, maar ik zou eerst beginnen met de huidige maaltijden aan te passen.

Comment

Te dun

Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en weeg maar 45 kilo en ben 1.75 lang en ik wil graag heel wat bijkomen

Comment

Ik ga helemaal met de andere mee om zwaarder te worden moet je echt naar je voeding gaan kijken er staan zat voedingsschema's bij de discussies over voeding. begin daar een mee en mocht je nog niet genoeg binnen krijgen dan neem je shakes er bij maar het is geen vervanger.

Greetzz Geert
            To grow or not to grow that's the question
            alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

vaker eten. en denk dat je tussen 1300 en avond eten rond een uur of 3 nog wel ff 2-4 boterhammen naar binnen mag proppen ipv koeken

Comment

Eet meer eiwitten...is dat nou zo moeilijk?
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Eten Eten. Vreet je vol
                  Dagelijks een extra bakje lasagne van 1 kg eten. Doe ik ook.
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Dak bakje is goed voor 85 gr eiwitten!
                    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Bedankt voor de tips!

Bedankt voor de goede tips, ik let nu veel meer op eiwitten en koolhydraten die ik binnen moet krijgen. Daarbij eet ik ook meer boterhammen zo'n 12/13/14 nu per dag en eet daarnaast geen snoep/koekjes meer, maar inplaats daarvan een banaan of yoghurt. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een goede shake of mix die me net dat beetje extra kan geven en die ook nog is drinkbaar/eetbaar is, want ik heb er nu Ă©Ă©n waar ik bij over me nek ga =), iemand enig idee welk merk of welk product het beste is??? meld dat mij a.u.b.

vriendelijke groeten en nogmaals bedankt!

Comment

sowieso veeel meer eiwitten!! eet eens magere kwark, brinta/havermout als ontbijt in combinatie met een eiwitshake... en die snoep weg

Comment

gewoon ff kijken voor een goeie weight-gainer.. vroeger had je Iron Man, maar weet niet of dat nog bestaat. zit alles in, eiwitten, creatine.. en syntha-6 is een erg lekkere wheyshake!!!

Comment

Ik heb mamoth 2500 banaan smaak is heerlijk en goed voor kilootjes

Greetzz Geert
                            To grow or not to grow that's the question
                            alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

dilemma =(

Bedankt voor de aanwijzingen en het succes wensen.
                              Het is nogal lastig om minder te sporten omdat ik anders niet basis sta met voetbal, en met fitnessen stoppen maakt het niet beter omdat ik dan werk aan me lichaam. Ook verbrand ik snel al hetvoedsel wat ik eet waardoor ik al niet snel aankom: dus ik zit in een soort dilemma.
                              Ik eet nu al meer en kom wel een beetje aan, daarnaast ben ik op zoek naar een goede eiwitshake.

iedereen succes met zijn doelstellingen en wensen! Ik ben er nog hard voor aan het werken...=)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X