Wat hebben jullie vanav gebunkerd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat hebben jullie vanav gebunkerd?

zoals het topic al heet wat hebben jullie weg gestauwd vanavond?

Ik zelf heb zak rosti rondjes(die aardappel dingen) en 3 runderhamburgers van de grill. Beetje ketchup en frietsaus sla en propvol erna
    eat eat eat and look like a freak!

roerbak groentes en kipfilet met ketjapwoksausje en aardappelen. Vriendin was vant weekend aant kokkerellen geweest. smaakte me goed

Comment

stampot . Net nog ff een stukkie kip en strax nog een bak kwark.
      Trainingslog Farmboy:

Comment

De kwark ga ik nu maar even klaarmaken met een beetje zoetstof erdoor en happen maar die 50gr eiwitjes naar binnen
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Japans

Vanavond ga ik 350 gram zalm grillen met een snufje zeezout en peper. Dat ga ik combineren met 500 gram japanse wokgroenten met wat teriyaki saus.

Mijn vriendin lust geen vis dus die krijgt er gegrilde hamburgers bij.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

voeding

moet nog avond eten nu maja als ik wakker word ga ik ontbijten meestal cornvlaks en dan neem ik me protoine en creatine in en smiddags brood of beschuit goed genoeg en dan weer me protoine en creatine en voor het trainen een banaan en tijdens het trainen ook en na me training avond eten weer me protoine en creatine en voor het slapen gaan ook nog
            you need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X