Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik denk (weet zekker) dat het niet de moeite waard is om hier over verder te discusseren het is pure onzin mini yates en we zijn ook verder niet geintreseerd in die flauwekul!!
Heb je niet last van soort scheuren onderhuids??
Ik en mijn maat zijn met een kur bezig en hij heeft last van scheuren onder zijn huid LIJKT het wel, de dokter zegt dat het komt door het snelle groeien, de dokter heeft er geen geneesmiddel voor.
Citaat[/b] (Willem @ Okt. 18 2002,18:12)]Heb je niet last van soort scheuren onderhuids??
Ik en mijn maat zijn met een kur bezig en hij heeft last van scheuren onder zijn huid LIJKT het wel, de dokter zegt dat het komt door het snelle groeien, de dokter heeft er geen geneesmiddel voor.
Heb jij dus nooit last daar van??
groeten Willem
Ik kuur niet maar heb daar ook last van, volgens mij is het een soort strieé ofzo.
Ik heb het aan de buitenkanten van m'n borst spier aan de kant van m'n oksels.
Kleine scheurtjes die nooit meer weg gaan.
Bij mij verdwijnen ze dus niet, misschien als ik stop met trainen pas.
Maar ik stoor me er niet zo aan. Zolang ze niet groter worden dan vind ik het best.
Dan weet ik in ieder geval dat ik groei.
Uh......Zolang ze niet groter worden dan vind ik het best.
Dan weet ik in ieder geval dat ik groei. ?!?!?!?!?!?!? klopt niet volgens mij haha als ze niet groter worden zie je toch ook niet dat je groeit
Citaat[/b] ]als dat zo was wat jij zegt zit 99% van de bodybuildingwereld (inclusief pro's) achter jouw en je dieet z'n reet aan
Mini Yates, BEDANKT!!! Ik heb jouw adviezen opgevolgd en het werkte!!!! Voordat ik jouw advies volgde won ik nooit wat, en nu heb ik zowaar Ronnie Coleman verslagen!
Gruss,
Gunther
Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment