Cut en Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Adviseerde ook visolie, geen lijnzaadolie. Dat in verband met vergrote kans op prostaatkanker. Daarnaast was er op T-Nation een gerucht dat lijnzaadolie je vrij testosteron verlaagt, en dat moeten we toch niet hebben.
    In twee weken moet je toch wel wat aankomen hoor, hoewel 200kcal niet echt veel is. Zou er weinig schokkends van verwachten, maar een tot twee kg is wel mogelijk denk ik.
    ja excuseer zag voor ik je reply zonet las dat ik je verkeerd had begrepen.
    Ik heb geen visoliecapsules zodoende. Maar ik eet wel minstens 2x vis per week bij mn avondmaal (wel geen vette vis, meestal snoekbaars)

Comment

Zitten nagenoeg geen vetten in, laat staan de goede omega vetzuren. Zou gewoon een potje capsules kopen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en hoeveel capsules per dag dan?

- zalm bevat wel deze goede vetten trouwens? want dat eet ik ook wel 3x per week ofzo

- hoe zit het met garnalen, ik heb nog nooit iemand garnalen horen vermelden, bevatten toch ook voor een heel groot % eiwitten. Geen goede voeding? want dat lust ik ook wel redelijk graag

Comment

Garnalen eet ik alleen tijdens een avondje wokken. Elke ronde ... garnalen er bij

Per 100grm Hollandse Garnalen: 90kcal, 79gr water, 18gr eiwitten, 2gr vet (1.5 onverzadigd).
          Noordzee Garnalen zijn praktisch hetzelfde. 18.5gr ew/1.5gr onverz. vetten.

Comment

grijze garnalen of zoiets die ze in de aldi hebben.

90kcal per 100gr garnalen als ik me niet vergis waarvan een slordige 90%eiwitten en de rest (goede?) vetten

Comment

Die dingen bestaan ook uit veel water dus 90% eiwitten lijkt me sterk. Maar in de voedingstabel staan eigenlijk maar 2 soorten. Hollandse en Noordzee Garnalen. Geen idee onder welk de grijze vallen.

Comment

90% van de macronutritienten dan, moet hier echt wel oppassen dat ik geen dubbelzinnige dingen zeg

Comment

Garnalen is niks mis mee hoor. Veel eiwitten, nauwelijks/geen kh en weinig verzadigde vetten.
                  Zalm is zeker een goede bron voor omega vetzuren, maar aangezien je die zuren niet kunt overdoseren, en ze in flinke doseringen je insulinegevoeligheid verbeteren zou ik ze er gewoon bij slikken.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ok perfect, garnalen kan ik lekker veel van binnenrammen en toch lekker weinig kcal binnenkrijgen. ideaal

Comment

Qua insuline...Weet niet meer waar maar las dat als je dik bent de insuline gevoeligheid hoger ligt en dat je daardoor sneller dik wordt. Ben je mager heb je dat minder en is de angst om weer dik te worden ook minder.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Qua insuline...Weet niet meer waar maar las dat als je dik bent de insuline gevoeligheid hoger ligt en dat je daardoor sneller dik wordt. Ben je mager heb je dat minder en is de angst om weer dik te worden ook minder.
                        Is precies omgekeerd. Vandaar ook dat dikke mensen een grotere kans hebben op diabetes type 2.

sigpic

Comment

Milk has a very strong impact on insulin release. Despite its relatively low glycemic index, it has a very high INSULIN index which indicates that your body will release a very high level of insulin when you drink milk. While you are an ecto and trying to put on size, foods that jack up your insulin for nothing are not good ideas.
                          Dus dit betekend dat melk goed is om af te vallen, maar juist minder tijdens een bulk? Zag dit in de physical cliniq op t-nation waarbij een ecto spiermassa moet aanzetten. Hij mag dus geen melk drinken hehe.

Comment

Melk helpt bij het afvallen volgens de onderzoeken ja, en in een bulk zie ik het ook weinig kwaad doen, maar CT vind het een rotproduct. Als je zo clean mogelijk wilt eten zou je het beste producten met een hoge II en een hoge GI moeten vermijden, maar aangezien ik al heel clean eet en een van twee van mijn "melkmomenten" time op ontbijt respectievelijk pwo, ga ik er niet mee zitten.

sigpic

Comment

hee ff off-topic, mag ik vragen waar jij je kwark haalt, 12,2 ew per 100gr
                              dat heb ik nog niet kunnen vinden.

Comment

komt van de lidl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X