Ik ga beginnen met een kuurtje volgende week en mijn doel is vetpercentage laten dalen, droger worden maar niet (zo weinig mogelijk) gewicht verliezen. Het wordt dus geen massakuur ik zit te denken om dit dieet te combineren met de kuur ;
eiwitten 360 gr per dag (komt ongeveer neer op 4 gr per kilo)
koolhydraten 300 gr per dag
vetten 70 gr per dag
Calorien totaal ong. 3240cal
Verdeel het totaal in 7 maaltijden dit betekend ongeveer 50 gr eiwit per maaltijd.
Dit in combinatie met boldone (50mg)en winstrol depot (50mg) om de dag en clenbuterol 2 weken op 2 weken af.
Graag wat commentaar. Waar ik nog aan twijfel zijn die koolhydraten en vetten. Zal ik meer koolhydraten nemen en minder vetten, of juist andersom meer vetten minder koolhydraten om mijn insuline peil laag te houden(heb stukje van Axor gelezen over lijnzaadolie) vandaar de twijfel.
eiwitten 360 gr per dag (komt ongeveer neer op 4 gr per kilo)
koolhydraten 300 gr per dag
vetten 70 gr per dag
Calorien totaal ong. 3240cal
Verdeel het totaal in 7 maaltijden dit betekend ongeveer 50 gr eiwit per maaltijd.
Dit in combinatie met boldone (50mg)en winstrol depot (50mg) om de dag en clenbuterol 2 weken op 2 weken af.
Graag wat commentaar. Waar ik nog aan twijfel zijn die koolhydraten en vetten. Zal ik meer koolhydraten nemen en minder vetten, of juist andersom meer vetten minder koolhydraten om mijn insuline peil laag te houden(heb stukje van Axor gelezen over lijnzaadolie) vandaar de twijfel.
Comment