zoetstof

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zoetstof

Ik heb nog even een klein vraagje. Ik vind producten zoals kwark niet egt super lkkr. Ik weet dat je dr allerlei variaties aan stoffen door kunt gooien. Zelf doe ik er altijd zoetstof doorheen. Laatst hoorde ik echter dat dit nog slechter is als gewone suiker. Weet iemand of het klopt dat zoetstof slechter is als gewone suiker??

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...eigenlijk.html

Comment

Ik zou ipv zoetstof kaneel of wat honing door de magere kwark gooien. Maar goed Aspartaam is niet schadelijk, maar zoals kaneel heeft het ook geen toegevoegde waarde behalve smaak.

Comment

Oke thnx,

kan ik het tog btje met gerust hard nemen

Comment

Ik neem ook gewoon zoetstof bij mijn kwark hoor.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Ik zou ipv zoetstof kaneel of wat honing door de magere kwark gooien. Maar goed Aspartaam is niet schadelijk, maar zoals kaneel heeft het ook geen toegevoegde waarde behalve smaak.
            Zoetstof is beter dan honing, je neemt magere kwark om geen koolhydraten binnen te krijgen. Honing is lekker en gezond maar zit barstensvol, met koolhydraten. Kaneel is ook goed voor diabeten, maar bevat geen zoetstof.

Aspartaam is de meest onderzochte zoetstof en is beter, dan alle andere onbekende en niet wetenschappelijke onderzochte zoetstoffen.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
              Zoetstof is beter dan honing, je neemt magere kwark om geen koolhydraten binnen te krijgen.
              Mis. Je neemt de magere kwark voor de lading casseine eiwit, voor het gebrek aan koolhydraten kun je beter vis nemen. Probleem ermee is dat het wat duurder is dan kwark.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een recent onderzoek waarin weer aangetoond wordt dat aspartaam kankerverwekkend is.

Ik drink de yokidrink ook graag met suiker i.p.v zoetstof, maar ik zie de suikerloze versie steeds meer oprukken.. Wat me erg stoort in de supermarkt is dat er steeds vaker zeer onduidelijk op de verpakking staat of er zoetstoffen in zitten of niet.

Stevia is de toekomst. Nu nog de acceptatie in Europa!

Jaap
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

vers fruit door de kwark

Neem vooral de magere kwark voor de benodigde eiwitten da's zeer goed. Doe er vers fruit bij voor de smaak desnoods pureren

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Mis. Je neemt de magere kwark voor de lading casseine eiwit, voor het gebrek aan koolhydraten kun je beter vis nemen. Probleem ermee is dat het wat duurder is dan kwark.
                    Volgens mij gaat het hier over de te gebruikte zoetstof.....

@Power Supplements
                    als aspartaam kankerverwekkend is, dan worden wij dagelijks vergiftigd en de overheid doet niets. Wat denk je zelf, zou het waar zijn!

Producten waar niet op staat of er wel of geen zoetstoffen inzitten, zou ik niet kopen. Stevia als zoetstof is verboden en blijft verboden.

GĂ©Ă©n zoetstoffen gebruiken is nog beter...

Comment

ik ben blij dat er nog 1 persoon op deze wereldbol vertrouwen in de overheid heeft.....(roken was vroeger ook niet slecht...)

Stevia - suikervervanger

Ik ken trouwens geen een persoon, die cola light drink of andere light produkten gebruikt, die slank is en eventueel ook daadwerkelijk afvalt.

Comment

Originally posted by flashman View Post
                        ik ben blij dat er nog 1 persoon op deze wereldbol vertrouwen in de overheid heeft.....(roken was vroeger ook niet slecht...)

Stevia - suikervervanger

Ik ken trouwens geen een persoon, die cola light drink of andere light produkten gebruikt, die slank is en eventueel ook daadwerkelijk afvalt.
                        als ik cola drink drink ik altijd cola light,

wel met bacardi erin

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          als ik cola drink drink ik altijd cola light,

wel met bacardi erin
                          Ik drink Coca cola Zero vind dat stukken beter smaken dan light

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                            Ik drink Coca cola Zero vind dat stukken beter smaken dan light
                            Ik had begrepen dat dat exact de zelfde drank is alleen dat de verpakking anders is omdat mannem cola light niet stoer zouden vinden en cola zero zou wel stoer zijn.

Coke Zero: Coke light voor de man

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ik had begrepen dat dat exact de zelfde drank is alleen dat de verpakking anders is omdat mannem cola light niet stoer zouden vinden en cola zero zou wel stoer zijn.

Coke Zero: Coke light voor de man
                              Smaakt wel degelijk anders probeer maar eens. De ene vind het wel lekkerder en de andere niet en inderdaad de waardes zijn hetzelfde, alles op nul zoals de naam al zegt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X