Leo's cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's cutschema

Wat vinden jullie hiervan?
    Last edited by GeneralIx; 29-04-2008, 18:59.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Originally posted by Leo1988 View Post
    Wat vinden jullie hiervan?
    Volgens mijn mening kun je beter L-Glutamine, niet gezamelijk innemen met je whey shake. Vrije aminozuren worden afgebroken door melkproducten.
    Neem je L-Glutamine voor het ontbijt en voor het slapen gaan in op de nuchtere maag. En je whey shake na de maaltijd.

Comment

ik neem mn whey shakes met water.

whey neem ik meteen als ik wakker wordt om zo snel mogelijk weer in anabole staat te komen. Als ik eerst ga opstaan en ontbijten enzo ben ik gauw weer een uur verder.

Het ging me meer om de rest van het schema, wat jullie daarvan denken
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ziet er goed uit, heb maar een kanttekeningetje. Ketchup heeft ook kcal he, en vaak ook nog wat suikers. Let daar wel mee op.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ohwja hehe niet echt erin verwerkt. Ik zie net dat een kwart koolhydraten zijn van het gewicht. Beter schrap ik dat.

ik heb het schema verder nog iets aangepast en ook een schema gemaakt voor niet trainingsdagen. 2070 kcal laag (niet trainingsdagen) en 2370 kcal hoog (trainingsdagen).

kan je dat eerste schema van post 1 verwijderen general?
          Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:02.

Comment

Gedaan. Lijken me allebei in orde.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X