Drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drinken

Ik heb een vraag over wat je nou allemaal moet drinken per dag als je bijvoorbeeld de hele dag alleen maar water zou drinken is dit dan genoeg of moet je bijvoorbeeld ook melk erbij drinken

Water alleen is perfect. Als je echter niet aan je kcal komt kun je er melk bij drinken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Drinken

ok bedankt voor je antwoord ik wil vanaf maandag me gaan houden aan een eet en train schema en mijn doel is vet verbranden dus zo min mogelijk kalorien binnen krijgen dus ik laat de melk wel staan

Comment

Afvallen is niet zo min mogelijk eten he, is een kcal of 500 onder behoefte eten. Is heel wat anders.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Voeding

wie weet hoeveel kalorieen enzovoor in een appel en een banaan zitten

Comment

watziterin.nl kijk daar maar eens.
            Life's what you make it!

Comment

Ik denk dat deze vraag wel heel goed beantwoord is en er kan dus een slotje op.

Maar fruit kan evengoed non-stop gegeten worden alleen bananen en mangos's niet.

Succes ermee

Comment

Originally posted by Cypher View Post
                Ik denk dat deze vraag wel heel goed beantwoord is en er kan dus een slotje op.

Maar fruit kan evengoed non-stop gegeten worden alleen bananen en mangos's niet.

Succes ermee
                Nonsens,..fruit kan niet "non-stop" gegeten worden puur om het simpele feit dat het koolhydraten zijn! S'morgens, s'middags en vlak na de training zijn de momenten voor fruit. S'avonds voor het slapen gaan dus niet.
                Non-stop...hoe kom je daar naar toch bij??
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Als je vet wilt verbranden kun je beter geen, bananen en druiven gebruiken.

Een stukje verse ananas of een kiwi voor iedere hoofdmaaltijd werkt beter, voor een snellere vertering van het voedsel....

Comment

fruit kan je beter eten als je lichaam wat snelle carbs nodig heeft (na training bijv of in de ochtend)

fruit bevat snelle koolydraten schiet je insuline spiegel omhoog

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                      fruit kan je beter eten als je lichaam wat snelle carbs nodig heeft (na training bijv of in de ochtend)

fruit bevat snelle koolydraten schiet je insuline spiegel omhoog
                      Bijna waar. Fructose is een simpele koolhydraat, maar echt snel is hij niet. Daarnaast heeft hij maar een zeer klein effect op de suikerspiegel.

sigpic

Comment

water alleen is in theorie perfect zou mij alleen mijn neus uitkomen, verder groente als tussendoortje nemen lijkt me prima, rond 4 uur als je honger krijgt en nog ff door moet, dus niet voor het slapen gaan als je doel vet verbranden is, is dit niet je doel, ga dan lekker je gang

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          water alleen is in theorie perfect zou mij alleen mijn neus uitkomen, verder groente als tussendoortje nemen lijkt me prima, rond 4 uur als je honger krijgt en nog ff door moet, dus niet voor het slapen gaan als je doel vet verbranden is, is dit niet je doel, ga dan lekker je gang
                          Water met een beetje citroensap is lekker en verfrissend. Bij koolhydraathonger kun je beter 1 appel per dag gebruiken.

Comment

Voor het eten gewoon ff een grapefruit en 2 citroenen persen en zo opdrinken. Ik weet het dit is niet echt lekker maar helpt je wel (als ik het goed heb)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X