Mijn voedingsschema...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema...

Aangezien een paar mensen erg benieuwd waren naar mijn voedingsschema.

Waar je deze teken ziet staan '' / '' is het of dit of dat, dus niet beide maaltijden in een keer.

Ik gebruik op dit moment alleen nog een pot whey die ik hier nog heb liggen maar binnenkort komt er of weightgainer of creatine bij.
    Maaltijd

Zoals jullie kunnen zien is het eten van groeten bij mij erg variërend.

1 -

150g havermout
    halve liter melk
    40g whey
    banaan
    3 donker volkoren boterhammen met kipfilet
    vitamine c 1000
    3 caps visolie

2 -

appel
    sinaasappel
    2 eiren (koud alleen eiwit)

3 -

rijst met kip / macaroni / sphagetti
    spinazi / broccoli / sperzibonen (200 gram)
    whey 40gram met water/melk

4 -

4 donker volkoren boterhammen met kipfilet
    3 caps visolie
    (soms 250gram kwark)

5 -

rijst met zalm/ kip
    100 gram erwten

6 - (na het sporten)

halve kilo aardappelen
    150/200g sperzibonen
    50g whey met halve liter melk
    120 tot 180g tonijn
    (soms een halve komkommer erbij)
    4 eiren (alleen eiwit)

7 - (voor het slapen gaan)

appel
    50 gram protein 95 (caseine eiwitten)

Commentaar is welkom maar reacties zoals ''kerel waar ben je mee bezig'' kan je beter bij jezelf houden.

Bedankt.

Is best netjes, alleen kan je er pas echt wat over zeggen als je je stats post. Maaltijd 2 is mager, daar mogen nog rustig 2-3 ei-eiwitten bij.

Neem je bij maaltijd drie nou ook nog whey? Want dat lijkt me wat te veel van het goede. Maaltijd 4 zou ik de kwark gewoon altijd nemen.

Verder netjes dat je zovaak complete maaltijden kan eten in de vorm van pasta, rijst ed!

Zie ook niet in waarom je nog een weight gainer wilt gaan gebruiken, dit is veel beter.

Comment

Stats zijn nu 79kg, 9% bf, 1.83 lang. Ik zal bij maaltijd 2 3 eiwitten toevoegen daar heb ik geen problemen mee.

Weightgainer wil ik nog gebruiken om mijn doel (90kg) nog sneller te halen. Of kan ik beter Creatine nemen? Hoe dan ook meer dan 2 supplementen buiten visolie en vitamine c komen er niet in.

Comment

en hoeveel kcal is dit dieet? Of heb je daar niet naar gekeken.

De carbs die je binnen krijgt zijn dikke prima (ik vind pasta wel passen als je wilt aankomen) en daar kan echt geen weight gainer tegenop. Mocht het niet snel genoeg gaan dan dus gewoon wat meer volkoren brood/rijst/pasta etc ipv weight gainer.

Creatine is ook een prima optie. Veel mensen, ook hier, zeggen dat je het eigenlijk pas moet gebruiken naar een jaar. Ik zie echter niet in waarom. Tis maar een lichaamseigen stofje wat voor 10-15% meer kracht KAN zorgen, waarom niet nu al pakken. Het is niet zo dat het effect minder is over een jaar oid.

True er zit een max aan wat je kan aankomen in een jaar, maar daarvoor ga je ook niet bezuinigen op je dieet omdat het anders te snel kan gaan. Creatine kan prima in een basisdieet.

Comment

130 gram eiwitten ;O Ik lees bij die whey sites dat 50 gram per dag aangeraden word? Maar dit eet je dus die 2 maanden waar je van foto 1 naar foto op pagina 6 bent gevorderd?
          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Nee ik heb mijn voedingsschema nu aangepast voorheen minder eiwitten en khoolydraten. Maar 2 maanden? Je bedoelt 1 maand en 2 weken?

Dit was het begin en dit was na 6 of 7 weken. Mensen kunnen wel snel groeien. Ben nu iets droger en wat meer aangekomen.

Comment

Originally posted by qbane View Post
              130 gram eiwitten ;O Ik lees bij die whey sites dat 50 gram per dag aangeraden word? Maar dit eet je dus die 2 maanden waar je van foto 1 naar foto op pagina 6 bent gevorderd?
              Dit dieet bevat meer dan 130 gr hoor

Aangeraden door mij: 2,5 gr per kg lichaamsgewicht

Comment

Nee ik heb mijn voedingsschema nu aangepast voorheen minder eiwitten en khoolydraten. Maar 2 maanden? Je bedoelt 1 maand en 2 weken?

Dit was het begin en dit was na 6 of 7 weken. Mensen kunnen wel snel groeien. Ben nu iets droger en wat meer aangekomen.

Ps: 130 gram eiwitten? Ik krijg wel een stuk meer binnen hoor, ei eiwitten, kip, melk, zalm etc. Je moet niet alleen naar whey kijken.

Comment

Dacht dat jij een mega-eter was. Dat zei je zelf tenminste. Vraag: Waar zijn de 5 marsjes, die zak chips etc? Die at je elke dag weg zei je zelf, dus die horen ook in je schema thuis.

En waarom geen reacties als: "kerel waar ben je mee bezig"? Zo reageer je zelf toch ook naar anderen?

Zou idd de berekening van voedingswaarde willen zien.

Verder op het oog zeker geen slecht schema, zet alleen vraagtekens bij de appel voor het slapen,maar dat is ieder voor zich. Zou daar iets met trage eiwitten nemen.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Mega eter? Post jou voedingsschema maar eens even kijken hoeveel jij per dag binnen krijgt. Gaan we weer... ja ik eet veel chocolade en chips maar heb het er expres niet bijgezet om reacties zoals die van jou te voorkomen. Heb geen mensen nodig die mij gaan vertellen dat chocola en chips slecht zijn. Begrijp me niet verkeerd maar dat is nou eenmaal hoe ik erover denk.

Dat zijn tussendoortjes en die zet ik er inderdaad niet bij, ook horen dat soort dingen niet thuis in een vaste schema want wat hierboven staat, staat ook geprint op een blaadje en geplakt op mijn deur van de slaapkamer dus hier houd ik mij strikt aan.

Comment

Ps: Iets meer trage eiwitten? Is 50g Protein 95 niet genoeg dan? Er zit geen whey tussen maar puur caseine. Zo traag als een oud vrouwtje van 90 jaar oud.

En als jullie je afvragen meer dan 2 sups... caseine zie ik als een must (alleen voor het slapen gaan). Dat valt er in mijn ogen buiten de boot.
                      Last edited by Nex-; 16-05-2008, 10:42.

Comment

Mijn oude schema staat online. Als ik weer kan werken post ik vanzelf een nieuwe.

Edit: zonder whey? ok

Comment

tis wel steeds erg gezellig tussen jullie twee Nex en Erik

Comment

Ja hijs mijn bitch...Wij schromen niet van een beetje SM, he schat

Comment

kevf

Ahh nee joh erik is wel een lief daddy.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X