damn, niet wat ik wou horen cheers
Eieren
Collapse
X
-
Originally posted by Fredje1 View PostTweestrijd..
Enerzijds vind ik ook dat velen overdreven reageren op alles wat voeding aangaat. Overlaatst las ik hier ergens een artikel dat zelfs MELK slecht zou zijn (). Anderzijds moet er toch een bepaalde bodem van waarheid inzitten. En als je de ene moment tot op de calorie berekent hoeveel je nodig hebt lijkt me het niet overdreven om over eieren en hun mogelijkse negatieve consequenties op onze gezondheid in te gaan...
Nu, constructiever: wat zijn de nadelen van eigeel... Vnl. de verzadigde vetten, toch?
En die zijn toch enkel gevaarlijk als men ze bakt, dus is het dan niet beter om gewoon dagelijks x aantal eieren te koken? Want zo 1 dooier heeft meer eiwitten dan de rest van het ei (zie die sites), dus is het nogal verspilling om die dan weg te gooien... Opinies?
(excuses mocht dit al besproken zijn)
@Santino: nee, maar ik zie er wel bewijs in dat je er geen 6 met geel per dag van naar binnen moet werken.
Kritisch zijn naar wat je eet en informatie tot je nemen kan nooit kwaad. Vervolgens maak je voor jezelf de beslissingen die bij jezelf passen.
Comment
-
van de magere melk weet ik het niet, maar het is allesinds niet giftig zoals ze in een bepaald filmpje zeiden.
heb de ouwe post trouwens gevonden: http://forum.bodynet.nl/recepten/17279-eieren.html
kernboodschap: "dat eigeel slecht is, is acherhaald"
Tja... Pro en contra dus, dan ga ik maar voor gemakkelijkheidsoplossing met het meeste smaak
Comment
-
Gewoon cola zuipen, je merkt er toch niks van
vreet iedere dag alleen maar chips, je merkt er toch niks van.
Het is een feit dat als je ongezond eet en dan vooral ongezonde vetten, de kans op hartinfarct etc toeneemt.
Melk bevat slechte vetten, magere melk heeft die vetten niet.
Geloof me lang niet alles wat we eten is ook bedoel voor een mens om te eten.
Denk je serieus dat de natuur wou dat een mens koeien melk gaat drinken?
geloof niet dat het zo bedacht is dat wij als een gek aan die tepels zitten rukken om melk te krijgen.
Van alcohol zal je ook niet dood gaan, zeker niet als je het met mate drinkt, maar het is toch wel degelijk gif. maar denk ook niet dat hier iemand aan twijfelt.
maar ik vind het nogal onnozel om te zeggen. wat maken we ons druk. roken, alc en drugs zijn veel slechter. so what.
Feit is dat voeding wel degelijk een effect op je lichaam heeft. Als je slechte stoffen binnen krijgt of bepaalde stoffen niet tot bijna niet binnen krijgt, kan je lichaam bepaalde dingen niet goed doen. Of je daar dan veel van merkt is de vraag.
Maar sommige dingen moet je jaren lang eten, voordat je wat merkt.
Maar goed het maakt allemaal ook niet uit, vreet maar chocolade, cola, zolang je je maar goed voelt, weg met dat spul
dat je er op den duur aangevreten diabetes van kunt krijgt is ook genetisch bepaald of niet. en je kunt er 100 mee worden, maar of het zo fijn is.
mijn punt is. Zomaar stellen dat iets goed is, omdat je er nog niks van merkt of omdat iemand 70 is geworden is gewoon onzin.
Comment
-
Dom gelul. De mens is een omnivoor. En dat zijn we geworden door miljoenen jaren evolutie. Een omnivoor is een optimistische eter met het gebit en het spijsverteringssysteem van een overlever. We kunnen uit bijna alle plantaardige en dierlijke vormen onze voedingsstoffen halen.
Wasberen zijn ook omnivoren en die vreten uit de vuilnisbakken. Daar zitten ook geen ideale voedingstoffen in maar wasberen overleven ook overal op.
Ik ben het met je eens dat als je teveel van iets eet dat het slecht voor je is. En in bepaalde hoeveelheden is ALLES een gif.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postgewoon eten
ik eet 10 eieren op 1 dag
zonder eigeel
en ja als je een (netjes gezegt( een wind laat dan kan hij aardig stinke
maar lkkr belangrijk
je moet toch op 1 of andere manier aan de 270a300 gr eiwitten op 1 dag komen
Overigens waarom alleen de ei-witten? Je 2 of 3 eieren per dag met eigeel eten, geen probleem.
Comment
-
Mijn reactie gelezen? Ik vind het een grote bullshit, maar dat is mijn mening. Hoewel het waarschijnlijk bewezen is geloof ik nog niet, zal het ook nooit geloven. Er zijn waarschijnlijk tig mensen die genoeg eieren met eigeel hebben gegeten in hun hele leven en toch de 90 hebben gehaald. Ik zal nooit in deze onzin geloven!
Maar dat is dus MIJN mening. En ik dacht dat jij zelf ook bij het ontbijt eigee l naar binnen zou slurpen?
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostEr zijn waarschijnlijk tig mensen die genoeg eieren met eigeel hebben gegeten in hun hele leven en toch de 90 hebben gehaald. Ik zal nooit in deze onzin geloven!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment