Hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok ben begonnen met me voedingsschema en dat ging niet zonder problemen Havermout vind ik eigenlijk niet te baffen Ik heb het met moeite weg zitten werken (ruim half uur over gedaan). Ik heb dus de topic over bijvoegingen er op na gelezen en ik ga het iig 's ochtends met me whey mixen. Dan ook in de blender denk ik want vind ontbijten moeilijk en als het dan lekker vloeibaar is is het nog makkelijker.

De kwark was helemaal erg, ik ging op een haartje na hartstikke over me nek. Ik had in het kwark topic ook al van alles gelezen maar dingen zoals walnoten er door of fruit of weet ik het wat lijkt me niks want dan heb ik gewoon vieze zure kwark met stukjes er door. Daarom heb ik limonade siroop gepakt omdat je dit volledig er door kan mengen, maargoed zit natuurlijk wel suikers in wat niet goed is. Als ik suikervrije siroop koop, is het dan gewoon goed?

Verder liep ik tegen nog iets aan, boter op je brood.. how about that? Good or bad?
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Oke.. je stats zijn heel erg acceptabel voor iemand die nog wil beginnen.

Je voedingsschema stinkt naar zweet... Je kan onze zoekfunctie gebruiken en stikys doorlezen en eventueel naar mijn of iemand anders z'n voedingsschema kijken en er wat dingen uithalen.

Edit: Sorry had het echt niet door dat er al 4 pagina's vol waren! Deze post was dan ook voor pagin 1 bedoeld. Mijn excuses.

Edit 2: Probeer maar gewoon walnoten in je kwark te gooien geloof me het is lekker en gezond. Verder is boter op brood geen probleem doe ik zelf ook.
      Last edited by Nex-; 07-06-2008, 22:01.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Edit 2: Probeer maar gewoon walnoten in je kwark te gooien geloof me het is lekker en gezond. Verder is boter op brood geen probleem doe ik zelf ook.
        Er zijn er ook genoeg die de kwark puur lekker vinden.. als je het niet zo lekker vind wil ik wel geloven dat het werkt maar ik ging echt over me nek.
        Ben trouwens niet te beroerd iets te proberen dus ga het evengoed wel doen, voor die tijd kan je niet weten of het ook echt zo is.

Maar kan in geval dat walnoten niet werkt suikervrije limonade kwaad?
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Is gewoon wennen, en liefst natuurlijk geen siroop, maar als je dan toch moet kan suikervrije wel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik lustte kwark eerst ook niet echt, je zou het nog een paar keer kunnen proberen, anders misschien een caseine shake aangeschaffen voor de langzame eiwitten. Is ook een optie, mits je het geld hebt.

En ik vermoed dat je dat van de boter van mij gelezen hebt.
            Ik zij al in mijn post dat IK het troep vind, ik vind boter op het brood maar niks, nooit wat aangevonden. Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is, dat is het laatste wat ik er mee wou zeggen.

en raad eens wat ik nu ga pakken juist ja, kwark

Comment

Nee ik KAN het echt niet weg krijgen, dus nog een keer proberen lukt ook niet.. Wat de boter betreft.. nee ik wou me broodje smeren, greep naar de boter en dacht.. hmmmmm hier had ik geen rekening mee gehouden.

Misschien ooit caseĂŻne shake's maar nu absoluut geen geld voor. Ik zal het tot die tijd met suikervrije siroop doen of walnoten als ik die lekker blijk te vinden.

Comment

Ik smeer sinds kort 'Omega3 rijk' boter op m'n brood en ontbijtkoek, glijen die dikke volkoren boterhammen ook wat makkelijker naar binnen ;]

Qua havermout zit ik ook aan een half uur eet-tijd, nouja inclusief de ontbijtkoek en appel en actimel ;]

Ik had eerst een fruitkwark van Danio die ik wel lekker vond om te eten maar toen ik erachter kwam dat er best wel wat vet in zat en niet zoveel eiwitten als magere kwark ben ik toch overgeswitched. Ik had echt moeite maar ging een beetje experimenteren met verschillende noten. Uiteindelijk vond ik Elitehaver het lekkerst erdoorheen, daar zitten dus walnoten, hazelnoten, cashewnoten en nog een soort noten waarvan ik even niet op de naam kan komen ;p En natuurlijk ook rozijnen, wat het misschien de meeste smaak toevoeging geeft.

Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ik koop op de zoveel tijd eens een bakje van 250gr waar al die bovenstaande nootjes in zitten. is lekker

Comment

Die boter van omega 3 rijk is niet de moeite gedoseerd meen ik. En ik neem liever gewoon nog een capsule dan die smerige boter maar oke.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

boter....zo nutteloos eigenlijk. Smeer me pindakaas gewoon zonder boter.
                      Alles wat boter zogenaamd levert krijg je al voldoende uit andere zaken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        boter....zo nutteloos eigenlijk. Smeer me pindakaas gewoon zonder boter.
                        Alles wat boter zogenaamd levert krijg je al voldoende uit andere zaken.
                        Ja oke, als je smeerbaar beleg hebt is het niet echt nodig imaar ik vind het wel lekker er bij ook bij vleeswaren ofzo.

Originally posted by qbane
                        Ik smeer sinds kort 'Omega3 rijk' boter op m'n brood en ontbijtkoek, glijen die dikke volkoren boterhammen ook wat makkelijker naar binnen ;]
                        Ontbijtkoek is toch niet goed om te nemen had ik begrepen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X