newbie tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Fruit is slecht tijdens een cut (het is niet voor niks het eerste dat je uit je schema flikkert zodra je gaat cutten), behalve direkt na het trainen ivm de insuline piek en dat je lichaam het meteen gebruikt om de glycogeen voorraden aan te vullen.
    Heb laatst weer een zeer interessante post van 3XL gelezen, waarin hij erg goed argumenteerd waarom fruit na de training bullshit is.
    1) Geeft niet de juiste insulinepiek
    2) Fructose wordt opgeslagen als leverglycogeen, niet als spierglycogeen. Oftewel, je vult je lege spieren helemaal niet (direct althans) aan.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

True General, stond ook in dat hele T-nation artikel...remember. Maar toch is dat in mijn ogen het enige moment waarop je fruit kan nemen met zo min mogelijk negatieve effecten.

Comment

Weer wat geleerd. Raar maar waar, fruit is slecht voor in de cutt. Gelukkig ben ik bezig met bulken, fruit is zowat het lekkerste wat je als tussendoortje kan eten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          True General, stond ook in dat hele T-nation artikel...remember. Maar toch is dat in mijn ogen het enige moment waarop je fruit kan nemen met zo min mogelijk negatieve effecten.
          Dat wil niet zeggen dat je het dan maar moet nemen. Mijns inziens kun je het dan nog steeds beter niet nemen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Maar stel....je wilt per se fruit

Het is namelijk zo dat elk soort fruit ook nog andere effecten heeft zoals we weten. Dus je kan er voor kiezen om voor die eigenschappen een bepaald type fruit te eten. Dan zou ik het nemen op momenten dat het de minste schade toe brengt.

Comment

tip voor fruit en cutten: aardbeitjes!

en keep it real hoe is ie bro??? tijd niet gezien/gesproken

Comment

Eet grapefruit. Onderzoek heeft uitgewezen dat deze fruitsoort je helpt met je BF te verlagen. Staat in de nieuwe M&F. Flex schreef er geloof ik ook over.
                Veel prof BB's eten ook ananas bij hun kip.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Is dat van geen fruit eten nou echt zo erg, ik eet erg veel fruit en vind dit erg lekker en heb niet de ambitie om op 5% te gaan staan ofzo.
                  Ik heb Zelf ook meer het postuur als de ophaler en wil daar niet teveel aan veranderen.
                  Dus mijn vraag is kan je an gewoon fruit blijven eten of zijn er nog meer kwalijke zaken aan fruit, nee toch??

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Is dat van geen fruit eten nou echt zo erg, ik eet erg veel fruit en vind dit erg lekker en heb niet de ambitie om op 5% te gaan staan ofzo.
                    Ik heb Zelf ook meer het postuur als de ophaler en wil daar niet teveel aan veranderen.
                    Dus mijn vraag is kan je an gewoon fruit blijven eten of zijn er nog meer kwalijke zaken aan fruit, nee toch??
                    Nee, kan verder best.

sigpic

Comment

Behalve ananas en aardbeien zijn citrusvruchten ook "goed" voor als je BF wilt verlagen....
                      "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Eet grapefruit. Onderzoek heeft uitgewezen dat deze fruitsoort je helpt met je BF te verlagen. Staat in de nieuwe M&F. Flex schreef er geloof ik ook over.
                        Veel prof BB's eten ook ananas bij hun kip.
                        klopt een grapefruit in de ochtend kan wonderen met je lichaam doen

Comment

Ik dacht dat je juist fruit moest eten in de cut. Echt weer wijzer geworden. Zijn snijbonen en sperziebonen ook slecht in de cut?

Comment

Originally posted by talapia View Post
                            Ik dacht dat je juist fruit moest eten in de cut. Echt weer wijzer geworden. Zijn snijbonen en sperziebonen ook slecht in de cut?
                            Volgens mij zijn groenyte nooit slecht.

Comment

Wat je doel ook is, groenten zijn ONMISBAAR in wat voor fase dan ook.
                              Ze leveren vitamines, mineralen, fytochemicalien en bulk als vezels waardoor ze je helpen slank te worden/blijven, geripped te worden, kracht op te bouwen, massa te bouwen EN gezond te houden.
                              Welk voedsel doet al deze dingen???? Ow ja en ze leveren amper calorieeen!
                              Altijd zo veel en zo vaak mogenlijk groenten blijven eten.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Wat je doel ook is, groenten zijn ONMISBAAR in wat voor fase dan ook.
                                Ze leveren vitamines, mineralen, fytochemicalien en bulk als vezels waardoor ze je helpen slank te worden/blijven, geripped te worden, kracht op te bouwen, massa te bouwen EN gezond te houden.
                                Welk voedsel doet al deze dingen???? Ow ja en ze leveren amper calorieeen!
                                Altijd zo veel en zo vaak mogenlijk groenten blijven eten.
                                QTF Vooral als je in de cut bent en weinig fruit eet, zijn groenten onmisbaar. Je kan niet van multivitamines alleen leven, toch?
                                "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X