Originally posted by barryharry
View Post
Mijn dieetschema! Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!
Collapse
X
-
Kwa massa heb je zeker gelijk ja ik ga me schema daarvoor ook aanpassen ga er rond 8 augustes mee beginnen denk of iets later ffies kijken nog kwa weer
Maar ik wil dan op de 3 gram eiwitten gaan zitten dus dan komt er zkr meer bij kwa eiwitten en miss nog wat kool. Kwa vetten heb je ook zkr gelijk maar dat is meer een soort fobie denk weet dat je ze gewoon nodig hebt maar is echt een soort vetfobie geworden denk haha
Maar me warme maaltijd neem ik altijd smiddags omdat ik pas rond half 9 thuis ben en ik dan er gewoon voor zorg dat ik 55 gram kool binnenkrijg schijnt genoeg te wezen voor me gewicht. Ook is overdag je opnamen beter dan savonds ook vandaar.
Verder bestaat me avond eten vaak uit mihoen gele rijst of volkoren rijst. Ik ga nooit voor de witte rijst etc
Verder drink ik rond de 3 liter per dag en Eet altijd volkoren brood
Ik zal eerdaags me massa schema wel even posten want dit was echt alleen maar gericht op zo droog mogelijk te worden en een klein beetje massa.
ga me nu is een keer richten op massa maar schema komt soon miss vandaag al
Owhja en bij het avond eten zit ook altijd 2 ons groenten plus tomaat en een zo'n lapje kipfilee ong denk.
Originally posted by Misterfit View PostIk geloof niet dat je op dit schema vooruit gaat qua massa.
Ik vind de cal verdeling waardeloos. Wat ik ook opmerkelijk vind, is dat je het word vet niet kent. Je weet wat dat is of niet?
bij het ontbijt mis ik vet.
maaltijd 2 is geen maaltijd. 167 cal? ook hier mis ik vetten. Broodjes? neem volkoren brood.
avond eten om 12 uur smiddags, leg uit warm eten noemen we zoiets.
Maar eet je daar ook nog vlees bij. Ik weet niet wat ik van mihoen moet denken ( geen idee of het goed of slecht is bedoel ik) als je rijst neemt, zilverrijst nemen.
maaltijd 4 alweer maar 167 cal, netzo waardeloos als maatlijd 2. zelfde commentaar als bij maaltijd 2
maaltijd 5 precies zoals bij 2 en 4
die banaan voor en na de training kan goed. Ik zou alleen de whey eiwitten iets verhogen, nu heb je denk ik maar 20 gram, kan wel ietsjes hoger.
1 uur na de training zou ik toch wat meer naar binnen drukken.
laatste maaltijd is goed zo.
Mijn tips, ga gevarieerder eten. Zorg dat je meer eiwit bronnen krijgt. Zoals noten, rosbief en een paar ei eiwitten ( niet 1 eitje, je kunt de eigeel weglaten, dan is het eitje maar 15 cal. ) Voeg wat pindakaas toe voor de vetten ( kun je ook uit de noten halen. Knikker der een paar bananen uit, zodat je de kcal voor nuttigere dingen kunt besteden.
verder zeg je dat je behoefte 2600 kcal is. Ga dan op 3100 of meer zitten wil je echt massa kweken. En ik weet niet waar je "vetten zijn slecht" waan vandaan komt, maar vetten heb je wel degelijk nodig, voor zowel afvallen als massa kweken.
Wat melk betref, halfvolle melk kun je best nemen. Als je de vetten niet wilt uit de melk, kun je ook magere melk nemen, doe ik ook.
Er moeten een hoop veranderen, want dit wordt niet wat.
Ik ga nu fffkes mijn avond eten maken
Even voor de duidelijkheid, soms krijg ik te horen dat ik wat bot ben ofzo. Maar doe dit niet om iemand zwak te maken, maar om te helpen. anyway, good luckLast edited by JonkoeBoy; 16-07-2008, 09:19.
Comment
-
Originally posted by JonkoeBoy View PostKwa massa heb je zeker gelijk ja ik ga me schema daarvoor ook aanpassen ga er rond 8 augustes mee beginnen denk of iets later ffies kijken nog kwa weer
Maar ik wil dan op de 3 gram eiwitten gaan zitten dus dan komt er zkr meer bij kwa eiwitten en miss nog wat kool. Kwa vetten heb je ook zkr gelijk maar dat is meer een soort fobie denk weet dat je ze gewoon nodig hebt maar is echt een soort vetfobie geworden denk haha
Maar me warme maaltijd neem ik altijd smiddags omdat ik pas rond half 9 thuis ben en ik dan er gewoon voor zorg dat ik 55 gram kool binnenkrijg schijnt genoeg te wezen voor me gewicht. Ook is overdag je opnamen beter dan savonds ook vandaar.
Verder bestaat me avond eten vaak uit mihoen gele rijst of volkoren rijst. Ik ga nooit voor de witte rijst etc
Verder drink ik rond de 3 liter per dag en Eet altijd volkoren brood
Ik zal eerdaags me massa schema wel even posten want dit was echt alleen maar gericht op zo droog mogelijk te worden en een klein beetje massa.
ga me nu is een keer richten op massa maar schema komt soon miss vandaag al
Owhja en bij het avond eten zit ook altijd 2 ons groenten plus tomaat en een zo'n lapje kipfilee ong denk.
in de reclame hoor je altijd, maar 0% vet. maar 0.1% vet. Vet fruite winegums.
Terwijl de meeste mensen niet dik worden van te veel vet, maar te veel suiker. Zolang je nietr over je behoefte zit, kun je 200 gram vet eten en word je nog niet dik.
Ik wil vet kwijt, dus geen vet eten is dus een mythe.
Over die eiwitten, niet brood mee tellen. Alleen de hoogwaardige eiwitten.
Waar haal je dat onzin, van s avonds kun je minder koolhydraten opnemen, vandaan?
Oh en even terug komen op die vetten. Als je massa wilt, heb je zeker vet nodig, anders kom je niet vooruit. Dan moet je zeker wel je vetbehoefte aanhoude of zelfs meer.
mijn behoefte is nu ook 2600 ongeveer en krijg nu 73 gram vet binnen. eet 500 a 600 kcal erboven en wordt er niet dik van.
Comment
-
Dus alleen me eiwitten uit eieeren tonijn kwark etc meetellen?
En over die vetten moet ik dan denken aan mijn vet te halen uit tonijn met zonnenbloemolie en eigeel ofzo of heb je nog anderen tips voor me?
Ik ben nu nammelijk bezig met me massaschema maar wil er niet extreem dik van worden ben nammelijk erg trots op me sixpack
Ik zat aan me ontbeid te denken als ik wakker word eerst een whey eiwit shake en dextrose te nemen en producten zoals arginine volgens mijn was dat het en dan 30 minuten daarna em ontbijt te eten ik zat te denken om me wat eieren en water met me brinta door elkaar te mixen en er pannenkoeken van te maken heb ik die banaan niet meer
Originally posted by Misterfit View Postvettenfobie. Niks tegen jou hoor, ik snap wel waarom mensen die krijgen.
in de reclame hoor je altijd, maar 0% vet. maar 0.1% vet. Vet fruite winegums.
Terwijl de meeste mensen niet dik worden van te veel vet, maar te veel suiker. Zolang je nietr over je behoefte zit, kun je 200 gram vet eten en word je nog niet dik.
Ik wil vet kwijt, dus geen vet eten is dus een mythe.
Over die eiwitten, niet brood mee tellen. Alleen de hoogwaardige eiwitten.
Waar haal je dat onzin, van s avonds kun je minder koolhydraten opnemen, vandaan?
Oh en even terug komen op die vetten. Als je massa wilt, heb je zeker vet nodig, anders kom je niet vooruit. Dan moet je zeker wel je vetbehoefte aanhoude of zelfs meer.
mijn behoefte is nu ook 2600 ongeveer en krijg nu 73 gram vet binnen. eet 500 a 600 kcal erboven en wordt er niet dik van.
Comment
-
Originally posted by JonkoeBoy View PostDus alleen me eiwitten uit eieeren tonijn kwark etc meetellen?
En over die vetten moet ik dan denken aan mijn vet te halen uit tonijn met zonnenbloemolie en eigeel ofzo of heb je nog anderen tips voor me?
Ik ben nu nammelijk bezig met me massaschema maar wil er niet extreem dik van worden ben nammelijk erg trots op me sixpack
Ik zat aan me ontbeid te denken als ik wakker word eerst een whey eiwit shake en dextrose te nemen en producten zoals arginine volgens mijn was dat het en dan 30 minuten daarna em ontbijt te eten ik zat te denken om me wat eieren en water met me brinta door elkaar te mixen en er pannenkoeken van te maken heb ik die banaan niet meer
vetten halen uit noten, pindakaas, vette vis, vis olie. Eigeel vetten zou ik liever niet doen. Zorg ervoor dat je genoeg onverzadigde vetten binnen krijgt.
zonnebloem olie is goed om mee te koken, olijfolie zou nog beter zijn, maar zonnebloem is een goedkopere zeer goeie alternatief. Tonijn hoort niet bij de vette vissooryten, zit niet veel vet in. zalm of haring is daar al beter.
Ik heb het dan wel altijd over goeie vetten, maar in een kleine mate moet je ook verzadigde vetten binnen krijgen, maar vooral onverzadigde. (geloof 20 gram verzadigd vet per dag, meer niet)
Je kunt inderdaad als je wakker wordt een shake nemen en half uur later ontbijten, niks mis mee.
zeg smaakt dat eigenlijk, brinta met water? neem altijd melk vandaar
Comment
-
Ja ik vind het heel lkkr deed het eerst ook met melk maar ik doe het water er alleen bi omdat het dan lkkr prakt maar moet je maar is proberen brinta banaan prakken is best lkkr maja dat is erg persoonlijk denk hoor veel zeggen hoe kan je dat eten
Maar eten bak ik altijd met olijfolie maar mijn probleem is ik vind pindakaas niet te vreten miss makkelijken alternatieven dan ik aan me dagelijkse hoeveelheid kom bijv waar haal jij je vetten dagelijks uit?
Originally posted by Misterfit View Postbanaan kan prima, maar als je al dextrose neemt, hoeft die banaan niet meer. je wordt echt niet snel dik hoor. je moet wel meer eten dan je nodig hebt, anders ga je niet echt vooruit. Zo werkt het nou eenmaal. Ben je het er niet mee eens, dan moet je je lichaam maar boos aan kijken.
vetten halen uit noten, pindakaas, vette vis, vis olie. Eigeel vetten zou ik liever niet doen. Zorg ervoor dat je genoeg onverzadigde vetten binnen krijgt.
zonnebloem olie is goed om mee te koken, olijfolie zou nog beter zijn, maar zonnebloem is een goedkopere zeer goeie alternatief. Tonijn hoort niet bij de vette vissooryten, zit niet veel vet in. zalm of haring is daar al beter.
Ik heb het dan wel altijd over goeie vetten, maar in een kleine mate moet je ook verzadigde vetten binnen krijgen, maar vooral onverzadigde. (geloof 20 gram verzadigd vet per dag, meer niet)
Je kunt inderdaad als je wakker wordt een shake nemen en half uur later ontbijten, niks mis mee.
zeg smaakt dat eigenlijk, brinta met water? neem altijd melk vandaar
Comment
-
Originally posted by JonkoeBoy View PostJa ik vind het heel lkkr deed het eerst ook met melk maar ik doe het water er alleen bi omdat het dan lkkr prakt maar moet je maar is proberen brinta banaan prakken is best lkkr maja dat is erg persoonlijk denk hoor veel zeggen hoe kan je dat eten
Maar eten bak ik altijd met olijfolie maar mijn probleem is ik vind pindakaas niet te vreten miss makkelijken alternatieven dan ik aan me dagelijkse hoeveelheid kom bijv waar haal jij je vetten dagelijks uit?
Als je pindakaas niet lust, dan moet je het eens proberen met andere noten aan te vullen. Dus in plaats van een boterham met pindakaas, wat noten erbij
Comment
-
Ik denk dat ik hier zkr wat mee kan thx
Ga nu beetje kloten met alles zit eraan te denken sochtens 100 gram brinta te mengen met een bepaalde hoeveelheid water wat olijfolie erin + 1 ei met dooier en 2 zonder en dan mixen en kijken wat er uit komt in de pan
Verder denk ik dan eraan om savonds miss maar 200 gram kwark te nemen want neem dan ook al casein voor het slapen als ik massa ga trainen.
verder miss wat olijfolie door me tonijn heen miss en wat meer visolie caps of miss wel wat noten door me pannenkoeken gooien nog kan ook lkkr zijn.
Zodra ik het schema af heb en geteld post ik hem wel ff.
Tot slot had ik nog één vraag. gewoon lkkr veel brood eten ook?? probeerde het nu altijd te vermijden omdat je daar meestal van aankomt (p.s eet volkoren brood.)
alvast bedankt.
Originally posted by Misterfit View Postik uit 8 visolie caps, 35 gram noten en 40 gram pindakaas. ook krijg ik een paar vetten van het braden mee. En natuurlijk de vetten uit de havermout, wat ook zeer goeie vetten zijn.
Als je pindakaas niet lust, dan moet je het eens proberen met andere noten aan te vullen. Dus in plaats van een boterham met pindakaas, wat noten erbij
Comment
-
Je komt met opmerkingen die ik niet snap
s avonds kun je minder koolhydraten opnemen. van brood word je dik?
juist vezel rijk voedsel maakt je niet dik. Fruit daarintegen zou ik alleen s ochtends eten. voor en na een intensieve inspanning. Anders is fruit door zijn snelle suikers, wel "dikmakend"
Te veel brood is trouwens ook niet goed, je moet wel varieren in je voedsel. Maar het mogen gerust wel 6 sneetjes zijn hoor.
Comment
-
savonds neemt je lichaam over het algemeen alles wat minder op overdag word alles het beste opgenomen.
Zei een kerol van de groothandel van die suplementen een keer tegen me.
En dat van brood dat het je dikmaakt is enigzinds wel zo maar je hebt het weer nodig om te groeien.
Is meer echt voor vrouwen modelen enzow daar is brood etc een NO-GO
Originally posted by Misterfit View PostJe komt met opmerkingen die ik niet snap
s avonds kun je minder koolhydraten opnemen. van brood word je dik?
juist vezel rijk voedsel maakt je niet dik. Fruit daarintegen zou ik alleen s ochtends eten. voor en na een intensieve inspanning. Anders is fruit door zijn snelle suikers, wel "dikmakend"
Te veel brood is trouwens ook niet goed, je moet wel varieren in je voedsel. Maar het mogen gerust wel 6 sneetjes zijn hoor.
Comment
-
Originally posted by JonkoeBoy View Postsavonds neemt je lichaam over het algemeen alles wat minder op overdag word alles het beste opgenomen.
Zei een kerol van de groothandel van die suplementen een keer tegen me.
En dat van brood dat het je dikmaakt is enigzinds wel zo maar je hebt het weer nodig om te groeien.
Is meer echt voor vrouwen modelen enzow daar is brood etc een NO-GO
Brood kun je gewoon eten hoor.mits volkoren uiteraaard
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-