kwark!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by qbane View Post
    Hatsjee: Als s'ochtends je enige eiwit bron die 250g kwark is hebbie een probleempje ;p Je hebt snelle eiwitten nodig in de ochtend. Ik heb begrepen dat als je in de zelfde maaltijd snelle en langzame eiwitten in neemt dat de snelle dan ook langzaam worden - was laatst een post over van generalIx geloof ik? Hierdoor snap ik de beslissing om 4x kwark te eten per dag niet zo goed maar hij zal er vast wel meer van begrijpen dan ik ;D
    Bij het wakker worden neem ik direct 2 scheppen wei met water en na een half uur mijn kwark met muesli , kan ik er in ieder geval weer tegen aan.
    Meestal train ik 5 keer per week , dus na de training ook altijd een wei-shake.
    Voor het slapen gaan dan weer de rest van het bakje kwark.

Nog meer kwark zie ik het nut niet van in , omdat ik ook nog mijn eiwitten uit de gewone dagelijkse voeding haal , als eieren , kip, vis, biefstuk...
    Het moet nog wel zo zijn om te kunnen genieten van eten en als ik nog meer kwark eet zegt mijn maag stop...

Comment

Ah oké. Had de indruk dat je je afvroeg waarom ik over de hele dag trage eiwitten nam.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mja dacht ik al, je neemt dus gewoon snelle eiwitten in ochtend en pwo en voor de rest langzame. Doe ik in principe ook, alleen dan met andere voeding wat idd veel meer kcal bevat (I needz!).
        Had btw niet gezegd dat je snelle eiwitten nodig hebt overdag, het ging over ochtend en dat Hatsjee dus kwark in de ochtend eet.
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Gewoon elke dag eten. Eet het nu zelfs 4x per dag.

Haha hoe staan ze jou wel niet aan te kijken bij de supermarkt als je ff voor een weekie kwark inslaat :P
          Last edited by Kawaracer; 06-08-2008, 17:28.
          -

Comment

Originally posted by Kawaracer View Post
            Haha hoe staan ze jou wel niet aan te kijken bij de supermarkt als je ff voor een weekie kwark inslaat :P
            Heb toevallig eergisteren voor 1,5 dag gehaald (toen was het schap leeg), en ik stapel al die dingen op de band, staat er zo'n botje achter me te kijken hoe ik die dingen daar neer zet en ik krijg een blik (niet te lang, ik sta nog opgepompt van mijn training dus hij durft me al haast niet aan te kijken) alsof ik van mars kom. Moest van binnen ontzettend lachen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zijn eieren alleen bronnen met snelle eiwitten? kan tonijn of pindakaas ook>
              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                zover ik weet is pindakaas en vis geen snelle eiwit bron. Van de vis weet ik het zeker, over de pindakaas kan ik niet precies zeggenw at voor een eiwitten erin zitten.

Comment

Originally posted by Studio1 View Post
                  mmmm.... misschien een goed idee ter vervanging van mijn middag-tonijn, kwark zullen mijn kantoorgenoten waarschijnlijk beter trekken (alleen lastig koel te houden tot 1600)
                  al meur je het hele kantoor uit (lekker rustig) Je moet doen wat je wilt doen en aan de rest
                  Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Spank View Post
                    Amino's zijn het snelst, dan wei, dan eieren, en dan krijg je de rest.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Heb toevallig eergisteren voor 1,5 dag gehaald (toen was het schap leeg), en ik stapel al die dingen op de band, staat er zo'n botje achter me te kijken hoe ik die dingen daar neer zet en ik krijg een blik (niet te lang, ik sta nog opgepompt van mijn training dus hij durft me al haast niet aan te kijken) alsof ik van mars kom. Moest van binnen ontzettend lachen.
                      gege, heb het zelf ook neem altijd zon hele doos mee ( 16 bakjes )
                      en dat volk maar kijken
                      mensen die daar werken weten precies wat ik nodig heb wanneer ik binnen kom
                      1 doos kwark met een pakje kip voor onderweg naar huis
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

hahaha bij mij precies hetzelfde ik heb nooit zo zin om heel vaak naar de supermarkt te moeten dus ik sla meestal voor een hele week in (probeer ik dan want meestal moet ik toch wel weer terug) plus dat het er nog bij komt dat ik maar op een klein dorp woon dus ondertussen kent het personeel me daar wel al en weten ze ook precies wat ik altijd meeneem.

Kom ik daar dus altijd met een paar tassen vol met: melk, kwark, kipfilet, brood, bananen en noem maar op. Het leuke ervan is dat ze weten wat je komt doen en wat en hoeveel je gaat kopen, maar toch blijven ze je nog steeds raar aankijken
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X