Onderhoud/Cleanbulk Spanksta.. Bekijk schema a.u.b!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

whey na het sporten zie ik weinig meerwaarde in, gewoon een meal doen en voor je training whey.

Comment

Originally posted by MacB View Post
      whey na het sporten zie ik weinig meerwaarde in, gewoon een meal doen en voor je training whey.
      Je verkoopt pure nonsens. Er wordt nu al een behoorlijke tijd door wetenschappers geadviseerd 20 tot 40 gram whey en 60 tot 100 gram simpele koolhydraten te consumeren vlak na de training en pas 1 tot anderhalf uur na die shake een vaste maaltijd. Dit is een met succes beproefde methode, maar jij wuift dat zomaar van de baan. Geef maar eens bewijzen voor jouw theorieen. En dan (misschien) zal ik het van je aannemen.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Oke baas,

op DBB staan hier tig (wetenschappelijk onderbouwde) articles over, waaronder mijn eigen toevoegingen daar. als ik ooit nog ge-unbanned wordt zal ik ze voor je opzoeken

hier is nog 1tje die ik zo uit mn hoofd weet:

Snelle koolhydraten na de training maken massiever maar ook droger
        en
        Wei-eiwitten na de training missen de boot

maargoed, het is maar pure onzin wat ik hier verkondig

1 ding is zeker, de grote marketing machine doet zn werk goed
        Last edited by MacB; 28-08-2008, 17:43.

Comment

Leeft de baas nog?

Comment

Jazeker, maar ik was aan het trainen en heb daarna een lekkere wheyshake genuttigt
            Geen tijd gehad om jouw post te lezen. Dit was ff belangrijker

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Jazeker, maar ik was aan het trainen en heb daarna een lekkere wheyshake genuttigt
              Geen tijd gehad om jouw post te lezen. Dit was ff belangrijker
              haah brutale selfown

Comment

Originally posted by MacB View Post
                haah brutale selfown
                een brutaal mens heeft de halve wereld...en de rest neem ik er later wel bij
                (met dank aan Fanatic voor deze geniale oneliner)

Comment

Originally posted by Spank View Post
                  "aardig stukje vlees' 150g 75,8g eiwitten.

Dus dat is ~50g eiwit per 100g? Dan ben ik toch wel benieuwd over wat voor vlees je het hebt

Comment

Behalve dat het een enorm zwak artikel is met beginnende sporters (wie weet maakt dat op zichzelf al uit) hun dieet wordt verder ook al niet vermeld, en het aantal proefpersonen lijkt ook enorm klein.

Verder staat ook gemeld ik quote "namen of voor de training, of een uur daarna twintig gram wei" nou das al helemaal van de baan want waar onze "baas" het over had was direct na training met snelle koolhydraten.

Dus ik support onze "Baas" thnx voor je commentaar, maar verkondig geen lamverhalen in topics van mensen die om advies vragen en ga al helemaal geen gerespecteerde mensen disrespecten (ja das een woord in mijn boek )

Even voor duidelijkheid ik zeg niet dat ervoor niet werkt, zeg alleen dat je geen bullshit moet verkopen dat erna niet werkt.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X