Voorstellen en voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het was trouwens niet zo bedoeld. Ik was heel erg gefocused op de andere onderdelen. Vind je dat het volledig aangepast moet worden ofgewoon iets extra's zoals bijvoorbeeld van de lunch een ei minder and dan twee volkorenbrood met ei samen met die maaltijd met groenten. Of moet er daarin ook volledig iets aangepast worden?

Comment

zoals pinada ook al zij, maaltijd 2 is niet goed en bevat geen eiwitten, doe er dan ook wat mee!!!!!!

maaltijd 1 bevat geen snelle eiwitten, en zalm is volgens mij te vet voor ontbijt vanwege de eiwit opname, maar weet het niet zeker meer als dit ook voor het ontbijt geldt.

lunch:
      2 eieren bevat geen 21gr eiwitten, wat dat maar zo, ga er maar van uit rond de 4/5gr per ei.

maaltijd van 13:30:
      bevat te weing eiwitten

avondeten:
      geen witte rijst.
      zivervlies of bruine rijst nemen!!!

150 gr kip bevat meer dan 12gr eiwitten

heb je wat tips gegeven, iemand anders zal wel aanvullen, ben ook geen voedingsexpert

en uiteraard welkom!!!
      Last edited by bodybuildr1990; 30-08-2008, 18:27.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

dat zou je inderdaad kunnen doen, ik zou gewoon eens wat gaan schuiven en kijken hoe dat uitpakt met de kcal, eiwitten, etc. (misschien komt het bijvoorbeeld beter uit als je boterham met kip en 1 met ei verschuift ipv 2 met ei)... En als je bij die fruit/groente shake per se het fruit wil laten staan, prima... Maar ik heb je gewaarschuwd!

En voor alle voedingsschema's geldt dat je het gewoon eens een tijdje moet uitproberen. Uitproberen, evalueren en waar nodig aanpassen.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

bodybuildr1900 en pinada: na de laatste tips ben ik tot deze schema gekomen. Ikw il hiermee aan de slag gaan. Als er nog hele rare dingen in staan, hoor ik dat graag. En bedankt voor alle tips.

Glennfor
          Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X