Bonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bonen

Ik hoor eigenlijk niemand over BONEN, met name bruine bonen daar zitten toch ook een hoop eiwitjes in? of is kip met rijst beter?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Originally posted by Spank View Post
    Ik hoor eigenlijk niemand over BONEN, met name bruine bonen daar zitten toch ook een hoop eiwitjes in? of is kip met rijst beter?

ik heb gehoord dat ze niet goed voor je vertering zijn (vandaar waarschijnlijk de notoire gasontwikkeling). hoe of wat weet ik niet. 't is wel lekker als je ze goed kan klaarmaken!
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

zijn goed voor in de gym.. de tactiek..bruine bonen eten. rondje lopen bij het apparaat war je op wilt.. laat je een scheet je loopt verder. komt 30 seconde later terug. en apparaat is vrij

Comment

Volgens mij is er niks mis met bonen ik eet ze zelf ook regelmatig.

Ik snap dat het onderwerp bonen voor een boel gasten weer ubergrappig is om off topic te gaan, maar serieus zijn kan ook geen kwaad.

Comment

Bonen is geen probleem, maar de tomaten saus die bij witte bonen zit daar en tegen... Is net zoals spaghettie. Volkoren slierten niks mis me, de saus die in verpakking er bij komt weer wel. Maar als je de saus zelf maakt is het veel gezonder en lekkerder

Comment

Bonen zijn goed.Zoek maar eens naar de voedingswaarde .
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Volgens mij is er niks mis met bonen ik eet ze zelf ook regelmatig.

Ik snap dat het onderwerp bonen voor een boel gasten weer ubergrappig is om off topic te gaan, maar serieus zijn kan ook geen kwaad.
              Agree. Is niks mis met bonen. Ze gebruiken voor je eiwitten is echter onzin wat mij betreft. Goede groente, that's it.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Goede voeding en kan best lekker zijn

@ kees
                mooie ava heb je weer kerel
                Who's the Chef

Comment

Ik ben dol op bonen. Ze leveren veel vezels en vitamines, goede complexe koolhydraten en toch nog enkele goede eiwitten. En met bonen kun je ook nog eens lekker varieeren zoals met chilli con carne of andere bonengerechten.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb het eigenlijk over peulvruchten, dus bonen erwten , peulvruchten eigenlijk ik eet bijvoorbeeld veel erwten.. jammie
                    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ik ben dol op bonen. Ze leveren veel vezels en vitamines, goede complexe koolhydraten en toch nog enkele goede eiwitten. En met bonen kun je ook nog eens lekker varieeren zoals met chilli con carne of andere bonengerechten.
                      Moet je het etiket van bruine bonen eens lezen.
                      Blijkt het dat er blauwzuurgas inzit, velen weten dit niet....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                        Moet je het etiket van bruine bonen eens lezen.
                        Blijkt het dat er blauwzuurgas inzit, velen weten dit niet....
                        Blauwzuurgas!!??
                        Nog nooit geweten...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          zijn goed voor in de gym.. de tactiek..bruine bonen eten. rondje lopen bij het apparaat war je op wilt.. laat je een scheet je loopt verder. komt 30 seconde later terug. en apparaat is vrij
                          Geweldig!

Ot: (groene) peulvruchten kosten zichzelf aan energie om ze te verbranden, ofzo toch? Meen dat ik zoiets hier een keer las.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Geweldig!

Ot: (groene) peulvruchten kosten zichzelf aan energie om ze te verbranden, ofzo toch? Meen dat ik zoiets hier een keer las.
                            wat bedoel je hiermee?

Comment

Originally posted by Spank View Post
                              wat bedoel je hiermee?
                              Dat ze zwaar te verteren zijn. Als er 120 cal in zitten, ze dat ook kosten om te verbranden. Maar, zou maar zo kunnen dat ik het verkeerd begrepen heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X