Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En arbeidstoeslag, of dat niet?
Want dan kom ik op bijna 3.000 verbruik uit, wat me erg veel lijkt voor een vrouwelijk opdondertje van net anderhalve meter.
2580 Zou nog net kunnen. Denk het niet, geloof niet dat je werk fysiek gezien zo zwaar is, maar het is niet onmogelijk.
Zwaar niet, loop alleen bijna constant. Hoef maar een paar keer op een dag iets zwaarst te tillen. Plus dat ik alles op de fiets doe; minimaal 20 km op een dag. Maar dan nog is dit hoog toch?
Maar er zelf 200 afhalen omdat het te hoog klinkt, is vast ook niet goed. Dan zou je op een gegeven moment er 700 onder zitten?
Lees dit sticky eens door. Dan is het misschien wat duidelijker.
Dat bij de vrouwen de formule anders is heeft te maken met test.
De vrouw heeft hier veel minder van en dat beinvloed ook de grondstofwisseling.
grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
@ MrFit
Zie Harolds reply. Denk daarnaast dat ook nog enig verschil zal zijn tussen de doses groeihormoon die in mannen en in vrouwen ronddrijven, maar dat zou ik niet weten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Het scheelt niet veel volgens mij. Als ik uitga van middelmatige inspanning (al is mijn inspanning denk ik iets hoger dan middelmatig, maar middelzwaar klinkt ook weer zoveel). Dan zou het dit moeten zijn;
GS (1417) + 15% (212,55) + 10% (141,7) + 50% (708,5) = 2479.75
Echt veel scheelt het niet met die 2580.
Ja, dat als zwaar. Iets minder als middelzwaar. En middelmatige inspanning als werk waarbij je niet zit, maar ook niet echt veel loopt (winkel enz). Toch?
Ja, dat als zwaar. Iets minder als middelzwaar. En middelmatige inspanning als werk waarbij je niet zit, maar ook niet echt veel loopt (winkel enz). Toch?
Maar als ik daar vanuit ga, kom ik weer op de 2834 cal op. Is veel voor een klein vrouwelijk opdondertje van anderhalve meter.
Bedoel, als testosteron wel mee speelt (wat aardig logisch lijkt) klinkt dit echt veel te veel.
Speeltip 11: Eet een maand die 2200 volgens mijn berekening. Monitor elke 2 weken hoeveel gewicht je aankomt. Dan kun je berekening of je te veel aan komt of juist niet en pas je je kcal inname er op in.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment