Actifryer Tefal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actifryer Tefal

hallo ik zag vandaag bij mij in het winkelcentrum een actifryer van Tefal staan. als ik het goed heb. bakt met hete lucht bevat zoveel % minder vet? maar wil er wel 1 halen. prijs E200,- heeft iemand het toevallig al thuis staan of eens geprobeerd?

zoja Kan je er ook frikandellen in bakken ???

Originally posted by stannekke View Post
    hallo ik zag vandaag bij mij in het winkelcentrum een actifryer van Tefal staan. als ik het goed heb. bakt met hete lucht bevat zoveel % minder vet? maar wil er wel 1 halen. prijs E200,- heeft iemand het toevallig al thuis staan of eens geprobeerd?

Ja maar of dat gezond is?

Comment

wacht..ik kom niet meer bij...

Sarcasm is a bitch ain't it..
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Koop een braadpan voor 20 euro ofzo. Of een gril van 30-60euro. Stuk goedkoper.

Comment

Frikadellen, friet en dat soort "levensmiddelen" blijven een ongezonde keuze.
          Of je ze nou in hete lucht of olie bakt, het blijft troep die je zo veel mogenlijk moet vermijden.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Volgens mij bestaat zo'n ding dat bakt met hete lucht al langer. Het heet geloof ik een oven.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Volgens mij bestaat zo'n ding dat bakt met hete lucht al langer. Het heet geloof ik een oven.
              wat een wijsheden
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Patat uit de oven is toch het zelfde als gekookte aardappelen of zie ik dat verkeerd?

Comment

frikandellen.

Comment

Originally posted by Koetjeka View Post
                    Patat uit de oven is toch het zelfde als gekookte aardappelen of zie ik dat verkeerd?
                    Doorgaans zijn die frieten al een keer voorgebakken, dus nee, dat zijn ze niet. Is wel beter dan gewoon gefrituurde frieten, dat wel.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X