Boodschappen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boodschappen

Nu ik serieuzer ben geworden in voeding (wat resulteert in het feit dat ik eet als een paard), doe ik mijn boodschappen zelf.

Nu moet ik best wel wennen aan de kosten die erbij komen kijken dus ik probeer overal een beetje te checken waar het eten lekker is en relatief goedkoop. Nu vroeg ik me af waar jullie vooral je boodschappen doen en hoeveel je ongeveer per week/maand kwijtbent aan boodschappen?

Originally posted by Maarten2208 View Post
    Nu ik serieuzer ben geworden in voeding (wat resulteert in het feit dat ik eet als een paard), doe ik mijn boodschappen zelf.

Nu moet ik best wel wennen aan de kosten die erbij komen kijken dus ik probeer overal een beetje te checken waar het eten lekker is en relatief goedkoop. Nu vroeg ik me af waar jullie vooral je boodschappen doen en hoeveel je ongeveer per week/maand kwijtbent aan boodschappen?
    ik ga altijd naar de appie. ik ben denk ik gemiddelde 10 euro per dag kwijt. Dat is dus 70 euro per week en 280 euro per maand ( ik heb trouwens mijn sups meegerekent )

Wil je goedkoop spul, ga naar aldi, of lidl. Ik heb alleen nooit zin om voor ieder ding, weer naar een andere winkel te fietsen, vandaar dat ik gewoon alles in een keer koop.

Comment

c1000 20 euro per week toch wel aan melk kwark brinta en die shizzle

Comment

40-50euro per week aan voer zonder sups e.d. Doe boodschappen bij de Bas, AH, Lidl.

Comment

10,5 euro voor mijn kwark per week, meestal van de aldi maar ook wel eens van albert heijn
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Appie hein, met als voornaamste reden dat ze me bananen wegen

Melk, kwark, brinta, nootjes(focking duur), tonijn ben ik denk meeste aan kwijt. Soms avondeten voor een paar euro, stukje kip, zilvervlies rijst eigen merk en zak spruiten of wat dan ook. Tis nou een maal dure hobby En das excl. sups

Dingen als brood en potten pindakaas tikken niet zo hard aan, eieren koop ik ook in groot in dus zal 10 eu in de maand zijn ofzo

PS: als iemand zaakje weet waar je gewoon walnoten kunt kopen voor <€2,- per 100 gram hoor ik het graag. Notenboer is zelfs nog duurder dan albert hein, echt ongelofelijk (Jumbo is ook niet veel goedkoper)
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              40-50euro per week aan voer zonder sups e.d. Doe boodschappen bij de Bas, AH, Lidl.
              Damn dat vind ik best veel. :P Moet zelf al wennen dat ik ongeveer 20 per week uitgeef (80 per maand) maar jij geeft de helft al uit in een week!

Toch wel een dure hobby inderdaad.

P.s: Nu heb ik ook nog het geluk dat ik eigenlijk al mijn eten van mijn studiefinanciering kan betalen. Woon nog lekker thuis.

Comment

Ik woon op mezelf en doe alles zelf. Daarnaast eet ik rond de 3200-3500kcal op moment dus ja dan wordt het prijzig. Maar als er gecut wordt met 2300-2500kcal dan zit ik rond de 25-30euro per week.

Comment

Ik ben net bij Dirk van der broek geweest, samen met me pa. Heb eigenlijk geen idee wat ik zoal per week freet, kwa prijs.

Maar even een vraag...

Deze kwark (bijgevoegde bestandjes), is dat wat? Het is wel erg duur, weet de exacte prijs niet maar het is meer dan 1 euro per 500 gr. Vind magere kwark, eigen merk AH ofzo, wel lekker goedkoop maar niet te kanen.

Ik hoor het wel.....

Greeeeeeetz
                  Attached Files
                  Terug van weggeweest!

Comment

er zitten veels te weinig eiwitten in. Tis wel veel beter dan normale vruchtenkwark, omdat bij de normale vruchtenkwark altijd suiker bijgevoegd wordt en deze kwarken vaak niet mager zijn.

Stop wat zoetstoffen in je kwark, dan moet het te doen zijn.

En hoezo alweer een vraag over kwark. :P

Comment

Ik woon samen met mijn vriendin dus de totale boodschappenkosten zijn hoger doordat er meer op de lijst staat dan voeding. Bij mij zijn de totale boodschapenkosten rond de 120 euro per week. Voor voeding is dat ongeveer 80 euro.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

denk rond de 30-40 euro per week aan voeding ofzo. Geen vast bedrag eigenlijk.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          er zitten veels te weinig eiwitten in. Tis wel veel beter dan normale vruchtenkwark, omdat bij de normale vruchtenkwark altijd suiker bijgevoegd wordt en deze kwarken vaak niet mager zijn.

Stop wat zoetstoffen in je kwark, dan moet het te doen zijn.

En hoezo alweer een vraag over kwark. :P
                          Ey, bedankt!

Ik dacht van; Ik laat eens zien wat ik koop aan kwark, die helaas wel duur is. Maar wel goed te kanen . Denk vraag gelijk of het goeie kwark is, dat valt dus mee.

Maar bedankt voor de reactie!

Zou de volgende keer niet zo offtopic vragen stellen

greetzzz
                          Terug van weggeweest!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X