Serieus? Ik had gehoord dat ze goed zijn om kh te lucht in de helpen?
voedingsschema
Collapse
X
-
Samen met een kennis nog eens mn schema bekeken en toch nog enkele aanpassingen gedaan.
Geen whey smorgens, maar na de training. Nog wat extra kh via banaan voor training. Voor de rest nog wat andere aanpassingen.
Shoot if something is wrong
foodnew.xlsThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
@ Sancho
Misschien leuk om ook nog eens te lezen wat extra vitaminen voor je kunnen doen? hier een link:
Vitamine - Wikipedia
ik zie in jouw schema namelijk veel te weinig groenten en fruit. Ik weet overigens ook niet of je multi's neemt. Dat is uit jouw schema iig niet af te leiden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Bedankt om mn schema eens door te nemen Begon te vrezen dat niemand het wou doen
Ivm de groeten en fruit: groenten eet ik genoeg bij de maaltijd die er nog niet op staat (ene keer avond, andere middagmaal dus), fruit eet ik vaak tussendoor. Meestal appels en mandarijntjes, en sinds kort een banaan voor het sporten.
Ik zal de link eens goed doornemen, want momenteel neem ik niks van extra vitamines. Ik heb er al naar staan kijken in de winkel (evenals visolie); maar door mn slechte kennis er over heb ik ze maar laten staan...
GreetzThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Als je de basis doorneemt is voeding het allerbelangrijkste. Goede magere eiwitbronnen gecombineerd met veel groenten, fruit en gezonde vetten moet je iedere dag eten.
Tot de basissupplementen behoren:
1 een multivitamine: Neem er een waar alle vitamines en mineralen inzitten in de goede verhoudingen (zie verpakking)
2 Whey proteinepoeder: Koop het bij een sportwinkel of je eigen gym.
3 Visolie/omega 3
Wat je verder nog toe kunt voegen zijn creatine, extra vitamines/sporenelementen of kruidensupplementen. Keuze genoeg dus. Maar de 3 basissupplementen moet je echt combineren met je voeding. Sporten verhoogd je behoefte hier aan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Nogmaal bedankt voor de info
Ik zal eens kijken voor de 2 andere basissupps. Whey heb ik namelijk al (Optinum Nutricion)
Voor de multi en visolie zal ik eens rondkijken, maar de enigste plaats dat ik ze ooit zag was in Kruidvat, en ik weet niet welke kwaliteit ik daar mag verwachten?
Voor dingen zoals creatine, extra vitamines/sporenelementen of kruidensupplementen, ga ik toch nog even wachten.
Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk aan de basis te houden zoals je zegt; de magere eiwitbronnen door whey, kwark en kipfilet, groenten bij hoofdmaal, fruit tussendoor en de gezonde vetten zoals olijfolie en nootjes bij de kwark enzo. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk water te drinken en af en toe een groen thee'tje.
Ik hoop dat ik er een goeie lap vanaf krijg, want in april trouw ik en ik wil er toch straks staan in mn pak
Maar als ik het goed begrijp zou dit wel moeten lukken met die schema en de 2 andere basiselementen?
GreetzThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
De discipline is er zeker. Heb al enkele andere dieeten getest met de meest gekende resultaten als gevolg
Nu heb ik wat feedback enzo van jullie en komt het wel goed. Ga binnenkort eens kijken voor die 2 supps, als ik weet naar welke richtlijnen (% enzo) ik moet kijken ga ik op zoektochtThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Ik ben vandaag naar de winkel gegaan voor multi's en visolie.
Ik hoop dat ik wat goed materiaal meeheb Van alle vitamines staat er 100% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid, daarnaast nog een pak andere dingen. Zijn er zo richtlijnen van als dit er in zit is het goed?
Bij de visolie: 2 capules (dagelijks aanbevolen) = 1g visolie, 10mg Vitamine E, 300mg omega 3 waarvan 180mg EPA en 120mg DHA.
Good stuff?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostNog wat extra info:
Multivitamine: 1 tablet per dag, best s morgens?
Omega3: 3x2 tabletten per dag. Is dit een goeie richtlijn of zoek je dat best zelf uit?
S'morgens 1 per dag en bij de avondmaaltijd nog 1 (op trainingsdagen). Omega 3 is een beetje uittesten. Hangt af van je voedingschema. Reken uit of je voldoende vetten via de voeding binnen krijgt en vul deze aan met omega3 caps.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Sancho View Post
Ik hoop dat ik er een goeie lap vanaf krijg, want in april trouw ik en ik wil er toch straks staan in mn pak
Als DSO zegt dat het kan dan kan je ervan uit gaan dat het zo zal zijn, geloof me maar
Heeft me deze week kleine aanpassing in men voeding gegeven en ik voel me al energieker en ook voller
Comment
-
Pff vandaag teleurstelling toen ik vet% liet opmeten... Was vorige keer 25,5 nu 25,8... Vorige keer wel smorgens laten meten, nu s middags. Door omstandigheden kon ik niet anders. (Deze week nachtshift, volgende week reisje) En ik wou toch eens weten waar ik na een maand sta
Met andere woorden ik blijf op zelfde punt... Wilt dit zeggen dat mn lichaam aan het aanpassen is en dat ik bij voort moet blijven doen. Of wilt dit zeggen dat ik net op mn onderhoud zit en dus iets lager zou moeten gaan. Moet wel zeggen dat ik (en ook mn vriendin) aanpassingen zie bij mn lichaam. Vriendin kon het niet echt geloven dat er niks van % weg was.
In mn vroege shift zit ik ong aaan 65 gr vet, bij andere shifts zit ik pas slechts aan 53gr. Volgens de calculator is mn behoefte 62gr. Bij vroege shift iets minder dan late shift dan?
Alvast bedankt voor de info!!
@ Poseidon: niks te pretensje Gewoon eergevoelThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment