Voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema?

Hooi wij hebben ons van de week aangemeld in verband met profielwerkstuk over eiwitshakes en creatine. we hebben rondgekeken naar voedingsschema en hier hebben wij ons eigen voedingsschema gemaakt is dit een beetje een goed voedingschema? ik heb in rust 2011kcal nodig.

Ontbijt: 75gram brinta met 200ml magere melk + eiwitshake en creatine op niet trainingsdagen, banaan, of bak kwark met muesli en verse sinaasappelsap

10:15: 3 bruinbrood met kalkoenfilet of gekookt ei of zalm of pindakaas of appelstroop of rosbief

12:05: 3 bruinbrood met kalkoenfilet of gekookt ei of zalm of pindakaas of appelstroop of rosbief

14:05: tussendoortje: appel of banaan of 2 mandarijnen of ongezouten noten,

Na school: Bak magere kwark of magere yoghurt met ananas / aardbei / banaan

Avondeten: wat de pot schaft en een stuk fruit

Anderhalf uur voor training eiwitshake en 1 uur voor de training 5 gram creatine. Na de training weer eiwitshake.

21:30: bak magere yoghurt of magere kwark of smoothie

alvast bedankt en de groetjes

Ontbijt: 75gram brinta met 200ml magere melk + eiwitshake en creatine op niet trainingsdagen, banaan, of bak kwark met muesli en verse sinaasappelsap

creatine niet met maaltijden innemen, doet de werking teniet.
    vanaf je zin "op niet trainingsdagen" zou ik heel snel wat anders verzinnen

10:15: 3 bruinbrood met kalkoenfilet of gekookt ei of zalm of pindakaas of appelstroop of rosbief

appelstroop zou ik niet doen

12:05: 3 bruinbrood met kalkoenfilet of gekookt ei of zalm of pindakaas of appelstroop of rosbief

vervang door brinta/havermout oid

14:05: tussendoortje: appel of banaan of 2 mandarijnen of ongezouten noten,

tussendoortje? :s :? schrappen! en maak er een goeie maaltijd van

Na school: Bak magere kwark of magere yoghurt met ananas / aardbei / banaan

kan ook een hoop aan verbeterd worden

Avondeten: wat de pot schaft en een stuk fruit

fruit zou ik schrappen

Anderhalf uur voor training eiwitshake en 1 uur voor de training 5 gram creatine. Na de training weer eiwitshake.

waar zijn je snelle kh? en nog veeeel belangrijker: je maaltijd 1 uur pwo????? langzame koolhydraten heb je nodig!!!

21:30: bak magere yoghurt of magere kwark of smoothie

bak kwark, rest niet
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

oke maar wat zijn snelle calorien?? en wat is pwo?? bedankt voor de info

Comment

snelle KOOLHYDRATEN, zijn bijvoorbeeld tafelsuiker, dextrose, vitargo. Ik zou voor de vitargo gaan: vrij van suiker en toch snellere carbs dan dextrose

pwo= Post Work Out (na je workout) shake. Deze bevat dus voldoende snelle carbs en eiwitten (geen vet)
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X