Waar en welke pindakaas, rijst, pasta koop jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Nja, om 4u smorgens heb ik niet echt veel zin om kipfilet te gaan binnenwerken En daarbij kom ik niet echt aan mn vetten zonder pindakaas
    Kan natuurlijk ook gewoon als broodbeleg
    Sport moet wel leuk blijven!

Comment

Calvé

what else

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Ik koop zoveel mogelijk mijn producten bij een gezondheidswinkel.
        Wel eens hazelnootpasta gegeten maar dan zonder chocolade, dan is pindakaas de grootste troep die er is van welk merk dan ook.
        Hou zelf niet van pindakaas, en dan is hazelnootpasta of tahin inderdaad super. Dan ben je er ook zeker van dat er geen rotzooi in zit.
        Originally posted by Erik Blokker View Post
        Kipfilet is natuurlijk altijd goed, lekker mager en vol eiwit. De reden dat ik pindakaas wil eten is dat ik in mijn eetschema 15% (goede) vetten wil eten. Heb al visolie (omega-3) besteld maar hier alleen red ik het niet mee.
        15% Vetten is veel te weinig man. Mik op 30-40%.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Pindakaas is een fantastisch voedingsmiddel. Als je maar de goede pakt! Maar dat geld voor alles wat je koopt: Lees gewoon dat etiket!

En alleen kipfilet eten? Dan komt die droge rommel na weken mijn neus uit!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Pindakaas is een fantastisch voedingsmiddel. Als je maar de goede pakt! Maar dat geld voor alles wat je koopt: Lees gewoon dat etiket!

En alleen kipfilet eten? Dan komt die droge rommel na weken mijn neus uit!
            vond je af en toe ook al kakelen

ontopic: kijk jij echt op elk etiket wat je koopt?
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              vond je af en toe ook al kakelen

ontopic: kijk jij echt op elk etiket wat je koopt?
              Uiteraard. Ik wil weten wat ik eet. Lijkt me logisch dat als ik dat al doe, een BB het sowieso moet doen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Uiteraard. Ik wil weten wat ik eet. Lijkt me logisch dat als ik dat al doe, een BB het sowieso moet doen.
                ja oke goed.. dat snap ik... maar dan als ik nu willekeurig een pot pindakaas uit de kast trek staat er ERG weinig op zo een pot? vind ik alleen :

Voedingwaarde per 100 gr:
                2677 kj 637 kcal
                28 gr eiwit , koolhydraten 11 gr , 53g vet.

ingredienten: 90% geroosterde pinda's. plantaardige olie en vet, suiker en zout

Wat er verder inzit is dus een raadsel.. ( likje uit de pot verteld mij dat er harde stukjes inzitten.. hoogstwaarschijnlijk pinda's zoals vermeld op de pot.. ). Meer info hoef je niet te weten? omdat ik jullie hoor over transvetten ofzo??/
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Bij de Lidl .Woon nog thuis en ben financieel nog volledig afhankelijk van mijn ouders.

Er was enkele jaren geleden toch in het nieuws dat biologische voeding niet persé beter is dan de dingen in de 'gewone' supermarkt.Al weet ik niet of dit wetenschappelijk bewezen was...Weet iemand dit nog toevallig?

Comment

Bij Calve achter op de pot staat een compleet overzicht van de voedingstoffen, KEV verdeleing en het soort vetten wat erin zit.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                      Bij de Lidl .Woon nog thuis en ben financieel nog volledig afhankelijk van mijn ouders.

Er was enkele jaren geleden toch in het nieuws dat biologische voeding niet persé beter is dan de dingen in de 'gewone' supermarkt.Al weet ik niet of dit wetenschappelijk bewezen was...Weet iemand dit nog toevallig?
                      Fanatic wellicht. Die koopt bijna alleen maar bij de biowinkels.
                      Vraag het hem maar.

Comment

beste ik lees hier vooral allemaal namen van winkels in nederland waar halen de belgische mensen hun eten en voedingswaar ?? vr gr

Comment

Lidl en Aldi all the way
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X