Heb voor mijzelf een voedingschema gemaakt waarbij ik rekening ben gaan houden met mijn basisbehoefte. deze heb ik bepaald met de calculator op voedingsbehoefte.tk
Heb geprobeerd rekening te houden met de verhouding Eiw/Khd/Vet gelijk aan mijn dagelijkse behoefte welke hierboven zijn weergegeven.
Eiwitten vul ik dus aan met Pure Whey Protein Isolate. 93g Eiw p/100g
Heb ergens gelezen dat `t lichaam maximaal 30g Eiw per 3 uur van verwerken. Daarom verdeel de eiwitten over de gehele dag (gemiddeld rond de 10gram p/u).
s`Avonds kwark om de trage eiwitten.
ik sport tussen 12:00 en 14:30.
PWO (na de training) neem ik éém dextro energy en de whey uit maaltijd 14:30 + 200ml magere melk.
Sups:
4 x capsule visolie omega-3
2 x Vitamine C
2 x Multyvitamine
3 x creatine caps Kre-Alkalyn Xtreme van merk Performance (zie link) http://www.bikesport.be/index.php/ca...bd6d0b6195f413
Lees veel dat vet wel minimaal 30% moet zijn, maar lijkt mij erg veel.
Heb daarom maar de uitkomst van de eerste afbeelding aangehouden.
Ben bang dat er nog heeeeeeeel veel beter kan, maar hoop dat iedereen ziet dat ik toch mijn best doe er iets van te maken
Dus graag opbouwende comment!
Heb geprobeerd rekening te houden met de verhouding Eiw/Khd/Vet gelijk aan mijn dagelijkse behoefte welke hierboven zijn weergegeven.
Eiwitten vul ik dus aan met Pure Whey Protein Isolate. 93g Eiw p/100g
Heb ergens gelezen dat `t lichaam maximaal 30g Eiw per 3 uur van verwerken. Daarom verdeel de eiwitten over de gehele dag (gemiddeld rond de 10gram p/u).
s`Avonds kwark om de trage eiwitten.
ik sport tussen 12:00 en 14:30.
PWO (na de training) neem ik éém dextro energy en de whey uit maaltijd 14:30 + 200ml magere melk.
Sups:
4 x capsule visolie omega-3
2 x Vitamine C
2 x Multyvitamine
3 x creatine caps Kre-Alkalyn Xtreme van merk Performance (zie link) http://www.bikesport.be/index.php/ca...bd6d0b6195f413
Lees veel dat vet wel minimaal 30% moet zijn, maar lijkt mij erg veel.
Heb daarom maar de uitkomst van de eerste afbeelding aangehouden.
Ben bang dat er nog heeeeeeeel veel beter kan, maar hoop dat iedereen ziet dat ik toch mijn best doe er iets van te maken
Dus graag opbouwende comment!
Comment