Leo's bulkschema 4100/3750 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vreetschema is op rauw ongekookte vlees gebaseerd, dus zo weeg ik het af ook. Stop de kip meestal minuut of 2 in magnetron om te ontdooien. Snijd wat makkelijker hehe.

Maar dat gekloot wordt elders weer goed gemaakt. Die 30mins in de ochtend in de keuken is voldoende om alle maaltijden voor die dag te maken. Dus als ik thuis kom van het werk staat me bak met voer al klaar. Ideaal, want in de avond als ik thuis kom is er geen zin meer om nog te koken. Liever even zitten en uurtje na het eten meteen sporten.

Maar hoe neem je kaneel? In poedervorm?

Comment

@ fitness freak: thnx man

@ Fallus: ohwja inderdaad. Maar de verandering in gewicht gegrillde/ongegrillde kip lijkt me verwaarloosbaar of niet? Dr trekt aan de andere kant wel redelijk wat vocht uit...

Kaneel neem ik in poeder vorm ja. Heel ranzig
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Heb veel gewichts verschillen gemerkt ivm vocht winst/verlies

40gr zilvervlies werd 80-90gr
        300gr kip werd 250-260gr
        420gr sperziebonen werd 300gr

Dus ja wat vindt je verwaarloosbaar :P

Comment

HeHe, Het zijn inderdaad vrij maffe waardes! Maar Goed, als het werkt voor jouw dan warom niet! Tlijkt mij inderdaad handiger om 100 gram biefstuk te eten dan 10 gram tonijn + 45 gram Kip + 45 gRAM bIEFSTUK OFZO MAAR GOED suc6 laat ons weten of je gained?
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

@ falstyr: ja van rijst enzo wist ik dat die zich volzuigt met vocht, maar stom dat ik geen rekening had gehouden met die kipfilet.

@ Spank: ja maar dan heb ik de ene maaltijd bijvoorbeeld 25 gr ew en de andere maaltijd 5 gr. Vandaar dat ik het zo split. Lekker die eiwitten gelijk houden

gainen gaat zeker lekker hierop. Laatste tijd niet, want ik ben 2x ziek geweest. Gewicht vanochtend bij de dietiste was 81,2 kg en vet 12% (huidplooi meting). Had wel op meer gerekend maar goed. Op naar boven de 85 en dan ergens terugcutten naar een procentje of 10
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X