Mijn schema, goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema, goed?

Hallo,

ik ben nieuw hier en heb 2 jaar lang een beetje ongericht getraind. Nu wil ik graag veel spiermassa opbouwen en ik ga vanaf nu anders eten en trainen. Zou iemand willen reageren of ik zo op de goede weg ben??? Ik hoop het wel.

Ik heb de voedingscalculator gedaan en daar kwam het volgende uit:

176 gr Eiwitten
    69 gr Vetten
    443 gr Koolhydraten

8 uur:
    Diep bord met magere yoghurt, cruesli en eiwitten (1 maatschep, die altijd standaard bij Whey eiwitten zit)

10 uur:
    Banaan en 2 mandarijnen

12.30 uur:
    2 broodjes met heel dik gedroogde kip en magere rundwordt (beide ongeveer een half pakje van de supermarkt)
    2 broodjes tonijnsalade en komkommer (erg dik gesmeerd)
    Soms 1 broodje Filet American dik gesmeerd erbij

15.00 uur:
    Banaan en 2 mandarijnen

17.30 uur:
    Eiwitten (1 maatschep) en Creatine (2,5gr?)

18.00 uur:
    Trainen tot 19.45u

20.00 uur:
    Dextrose (80 gr) en Creatine (2,5gr?)

20.15 uur: (LET OP -> Soms eet ik dit 18:00u en ga dan 19u trainen!,
    dan eet ik na het trainen wat broodjes)
    Maaltijd met groenten aardappellen en vlees

20:30 uur:
    Eiwitten 1 maatschep

23:00 uur:
    Half bakje kwark

2330u 24u:
    Slapen

Mijn trainingsschema is:

Maandag Borst en Biceps (deze 2 blijven achter bij mij)
    Woensdag Schouder, rug en triceps
    Vrijdag Borst en Biceps

Ik wil nu echter meer gaan trainen en alles 2 keer pakken. Ook benen 1 keer in de week.

Verder gaan mijn schouders heel hard maar de borst minder.

Kan iemand mij adviseren!?

Voeding gelijk verdelen, worst is bende, blijf bij kip, kalkoen, tonijn kwark en andere vis.

Trainingsschema is kut, ga lekker fullbody trainen niet alleen beachboy workouts met bovenlichaam
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Flikker meteen die cruesli uit je schema, neem havermout of brinta. En maak je schema wat duidelijker, hoeveel kev krijg je nu per maaltijd binnen? Geeft jou en ons meer inzicht in je verdeling...

Ik heb in ieder geval het idee dat je sowieso te weinig gezonde vetten binnen krijgt... En alleen fruit is geen maaltijd...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Even bij je schema de macro's neerzetten, je benodigdheden staan er maar hoevel krijg je daadwerkelijk binnen.

Maar voor je dat doet yoghurt en cruesli zijn niet echt optimaal, brinta en melk met whey is beter

10u = geen maaltijd

Ik weet niet of jij iemand bent die gelooft dat eiwitten voor training beter is dan erna, ik doe ze altijd erna met vitagro/dextrose

21u wat is het nut van whey op dat tijdstip ? Als je toch 2x witl doe dan 15 min voor trainen, en meteen na je dextrose

23u mag wel heel bakje zijn hoor

Trainingsschema ziet er kut uit, 2x borst biceps klinkt ten eerste al als overtraining voor je voorste schouderkop en verder beachboy. Als je dat toch wilt doe dan schuoders bij borst zodat je schouderskop rust heeft van di. tot do.

zet je oefeningen erbij als je dit schem aan wilt houden, ik raad je aan standaard split te doen of een UB/LB schema en dan Ma/Di, wo rust, Do/Vr, za/zo rust en dan low rep op ma/di en mid-high rep do/vr zoiets standaards

EDIT; damn pinada&shred snelle response:P
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dank u dank u

@TS: Wat zijn 'broodjes'? Van die kleffe witte bolletjes, witte boterhammen, bruine boterhammen, volkoren boterhammen?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X