Oké beste forumleden, bij deze mijn voedingsschema. Het is nog vrij oppervlakkig zonder nauwkeurigheden en exacte hoeveelheden.
Ik zal wel proberen om mijn eetgedrag zo goed mogelijk in kaart te brengen.
Mijn eetgewoonten kan je in 2 delen op splitsen: Ma t/m Vr. En het Weekend.
Doordeweeks eet ik elke ongv hetzelfde:
Ma t/m Vr:
06:30- Kom half volle melk met Brinta. Een glas melk en een kiwi.
09:30- 1 (bruine)boterham met kaas, 1 Boterhamworst, 1 pindakaas,
1 Snijworst
12:00- 1 (bruine)boterham met kaas.
13:30- 1 (bruine)boterham met kaas, 1 Boterhamworst, 1 pindakaas,
1 Snijworst
15:00- Banaan
18:00- Warm eten, 1 bord. Gevarieerd. Van boerenkool met worst tot pasta.
Elke dag sowieso groentes.
21:00- Na het trainen neem ik al een tijdje True Mass(2 scheppen) van BSN dit in
combinatie met water. Op niet
trainingsdagen eet ik een bakje magere kwark, soms wat nootjes of
een kommetje brinta
Overige info doordeweeks: Ik eet in totaal dus 9 boterhammen per dag. Ik snoep niet, behalve cherry tomaatjes. Verder drink ik koffie ongv 6 bakjes per dag. verder drink ik water of water gemixt met roosvicee. Verder eet ik af en toe een broodje gezond en ongv 2 eieren in de week.
S'weekends:
Oké de weekenden wordt een wat lastiger verhaal, omdat die nooit hetzelfde zijn. Wat me vaak overkomt is dat ik laat in de ochtend wakker wordt, en daardoor brunch, en dus het ontbijt oversla.
Dit wil ik eruit krijgen en heb al een foefje bed8. Ik ga naast mijn bed me broodbakje neerzette met daarin 3 belegde boterhammen. Deze wil ik dan vroeg opeten ongv 8 uur en daarna weer lekker verder slapen.
Ik kan dus vrij weinig over mijn voeding in het weekend vertellen. Maar toch een aantal feitjes op een rij:
-Meestal snack ik in het weekend een patatje.
- Zaterdagavond eet ik gewoon warm en gezond.
- Vaak brunch ik in het weekend en eet ik dus maar 2 keer ongv. smiddags en s'avonds.
-Ik mag graag op zaterdag opstap gaan. dan drink ik bier of sterke drank. Overgens ga ik niet elke zaterdag weg maar ik heb zo mijn periodes. meestal eet ik dan s'nachts nog even ongezond.
Op dit moment weet ik even geen info meer over mijn voeding.
Opmerkingen/vragen altijd welkom, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Mvg
Ik zal wel proberen om mijn eetgedrag zo goed mogelijk in kaart te brengen.
Mijn eetgewoonten kan je in 2 delen op splitsen: Ma t/m Vr. En het Weekend.
Doordeweeks eet ik elke ongv hetzelfde:
Ma t/m Vr:
06:30- Kom half volle melk met Brinta. Een glas melk en een kiwi.
09:30- 1 (bruine)boterham met kaas, 1 Boterhamworst, 1 pindakaas,
1 Snijworst
12:00- 1 (bruine)boterham met kaas.
13:30- 1 (bruine)boterham met kaas, 1 Boterhamworst, 1 pindakaas,
1 Snijworst
15:00- Banaan
18:00- Warm eten, 1 bord. Gevarieerd. Van boerenkool met worst tot pasta.
Elke dag sowieso groentes.
21:00- Na het trainen neem ik al een tijdje True Mass(2 scheppen) van BSN dit in
combinatie met water. Op niet
trainingsdagen eet ik een bakje magere kwark, soms wat nootjes of
een kommetje brinta
Overige info doordeweeks: Ik eet in totaal dus 9 boterhammen per dag. Ik snoep niet, behalve cherry tomaatjes. Verder drink ik koffie ongv 6 bakjes per dag. verder drink ik water of water gemixt met roosvicee. Verder eet ik af en toe een broodje gezond en ongv 2 eieren in de week.
S'weekends:
Oké de weekenden wordt een wat lastiger verhaal, omdat die nooit hetzelfde zijn. Wat me vaak overkomt is dat ik laat in de ochtend wakker wordt, en daardoor brunch, en dus het ontbijt oversla.
Dit wil ik eruit krijgen en heb al een foefje bed8. Ik ga naast mijn bed me broodbakje neerzette met daarin 3 belegde boterhammen. Deze wil ik dan vroeg opeten ongv 8 uur en daarna weer lekker verder slapen.
Ik kan dus vrij weinig over mijn voeding in het weekend vertellen. Maar toch een aantal feitjes op een rij:
-Meestal snack ik in het weekend een patatje.
- Zaterdagavond eet ik gewoon warm en gezond.
- Vaak brunch ik in het weekend en eet ik dus maar 2 keer ongv. smiddags en s'avonds.
-Ik mag graag op zaterdag opstap gaan. dan drink ik bier of sterke drank. Overgens ga ik niet elke zaterdag weg maar ik heb zo mijn periodes. meestal eet ik dan s'nachts nog even ongezond.
Op dit moment weet ik even geen info meer over mijn voeding.
Opmerkingen/vragen altijd welkom, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Mvg
Comment