Help me! (beginneling)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help me! (beginneling)

Hallo,
    Ik ben 17 jaar oud en doe nu al zo'n 4 maanden aan krachttraining ( 2 x) per week naar de fitness. Verder ga ik nog 2 x per week gan voetballen. Ik weet eindelijk nauwelijks iets van fitness, zo bankdruk ik tot ik moe ben ( niet volgens een vast patroon). Ik ga niet meer naar de fitness nu, maar heb nu thuis 2 halters aangeschaft en nu train ik dagelijks volgens een zelfde ritueel nl. ( 6 x 25 keer opdrukken, 4 x 10 keer met halters voor biceps, 4 x 10 schouderoefeningen en dan nog buikspieren). Is dat eigenlijk erg dat ik elke dag zo'n goed halfuur train, of is dat niet gezond voor m'n spieren ? Verder zou ik ook graag wat op mijn voeding letten , kunnen jullie me helpen met een schema op te stellen ? Ik wil wel niets nemen van shakes noch weight gainers... Dus als je me wil helpen om te weten wanneer ik best eieren eet, kip , groenten enz... zou dat leuk zijn.Want ik weet amper wat eiwitten zijn dus gelieve heel specifiek te zijn qua voeding.
    Dank bij voorbaat !
    Last edited by Glasnost; 13-01-2009, 22:49.

Reken eerst je behoeftes uit:
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html.
    Verdiep je dan in de sticky:
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html.
    Ik ben ook nog steeds aan het klooien... veel lezen helpt!
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Lees de stickies eens, en wees niet zo lui. Waarderen we niet. Daarnaast is het wel zo beleefd als je je ook even voorstelt in het daarvoor bedoelde subforum.

En het werkt hier zo: jij komt met een opzetje, en wij helpen je daarna verder. Niet andersom.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

In aanvulling op Herr General: Als je zelf aan de slag gaat leer je er veel meer van... Krijg je inzicht in wat voeding met je lichaam doet, in plaats van onze adviezen zomaar over te nemen... En ja, dat kost even wat moeite en gepuzzel, maar dat is het zeker waard. Succes!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Glasnost View Post
              Want ik weet amper wat eiwitten zijn dus gelieve heel specifiek te zijn qua voeding.

Comment

ei!

Comment

Als je niet eens weet wat eiwitten zijn dan heb je dus ECHT NIET eerst de stickies gelezen! Lees die eerst maar eens! En modjes, dit topic kan echt DICHT!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Verdiep je eerst even in het geen je vraagd
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X