Ik ben Rick,
Ben 16 jaar oud, ben ongeveer 1,80 lang en weeg rond de 62 kilo.
Ik ben al ruim een half jaartje aan het fitnesse en wil nu toch wel op mijn voeding gaan letten. Ik ben echter geen goede eter.
Volgens de weegschaal hier thuis heb ik een bf. van 14,5% dit lijkt mij zeer hoog, omdat je mijn blokjes buik toch wel redelijk ziet en die zijn volgens mij pas zichtbaar bij +/- 12%??
Hier mijn schema die ik wil gaan gebruiken
07:00 Gaat m’n wekker
Whey shake
07:30
Muselie + Yogurt
Beker melk
10:50
4 broodjes met kalkoen filet/andere vleesware/kaas
13:30
2 broodjes met kalkoen filet/ andere vleesware/kaas
Broodje gezond
16:00
Tussendoortje ( niks/ bord Muselie + Yogurt/ vla/ koekje of snoepje )
17:00
Avond eten: wat de pot schaft
Melk of frisdrank
18:30 begin training ma, wo, vr ( whey shake? )
Trainen
21:30 net thuis na het trainen ( whey shake? )
Kwark
Fruit
2 Bekers melk
Ik gebruik echter nog geen whey shake maar wil misschien een pot aanschaffen, omdat ik hier goede verhalen over gehoort heb. Het is echter niet de bedoeling om dit als een maaltijd vervanger te gebruiken
Ik hoop dat iemand nog bruikbare tips heeft. Zal vast wel
ps. Mijn doel is om met wat meer massa aan te komen. Volgens mij ben ik nu aardig droog, daarom begrijp ik de weegschaal hier thuis niet helemaal. Ik wil dus niet echt vet aan komen. Daarom weet ik ook niet of die shakes wel goed zijn?? Ik weet namelijk niet of hier ook meer vet bij komt kijken??
Alvast bedankt,
Rick
Ben 16 jaar oud, ben ongeveer 1,80 lang en weeg rond de 62 kilo.
Ik ben al ruim een half jaartje aan het fitnesse en wil nu toch wel op mijn voeding gaan letten. Ik ben echter geen goede eter.
Volgens de weegschaal hier thuis heb ik een bf. van 14,5% dit lijkt mij zeer hoog, omdat je mijn blokjes buik toch wel redelijk ziet en die zijn volgens mij pas zichtbaar bij +/- 12%??
Hier mijn schema die ik wil gaan gebruiken
07:00 Gaat m’n wekker
Whey shake
07:30
Muselie + Yogurt
Beker melk
10:50
4 broodjes met kalkoen filet/andere vleesware/kaas
13:30
2 broodjes met kalkoen filet/ andere vleesware/kaas
Broodje gezond
16:00
Tussendoortje ( niks/ bord Muselie + Yogurt/ vla/ koekje of snoepje )
17:00
Avond eten: wat de pot schaft
Melk of frisdrank
18:30 begin training ma, wo, vr ( whey shake? )
Trainen
21:30 net thuis na het trainen ( whey shake? )
Kwark
Fruit
2 Bekers melk
Ik gebruik echter nog geen whey shake maar wil misschien een pot aanschaffen, omdat ik hier goede verhalen over gehoort heb. Het is echter niet de bedoeling om dit als een maaltijd vervanger te gebruiken
Ik hoop dat iemand nog bruikbare tips heeft. Zal vast wel
ps. Mijn doel is om met wat meer massa aan te komen. Volgens mij ben ik nu aardig droog, daarom begrijp ik de weegschaal hier thuis niet helemaal. Ik wil dus niet echt vet aan komen. Daarom weet ik ook niet of die shakes wel goed zijn?? Ik weet namelijk niet of hier ook meer vet bij komt kijken??
Alvast bedankt,
Rick
Comment