Vraag over sport en arbeidtoeslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over sport en arbeidtoeslag

Hallo,
    ik wil een voedingsschema maken met behulp van de calculator.
    Alleen een probleem is dat ik niet weet wat ik moet kiezen bij arbeidstoeslag en sporttoeslag, gemiddeld of gevorderd of zo?
    -Ik sport alleen op zondag, 2uur achter elkaar thaiboks training
    -ik sta door de weeks om 7.00 uur op en ga meestal naar bed om 23.20
    -ik zit op een middelbare school, dus ongeveer bijna elke dag tot 15.10 school en dan met de bus terug. (is ook een activiteit:P)

en morgen ga ik beginnen met fitnessen, weten jullie dan wat ik moet kiezen als ik bijv 2 of 3 keer per week fitness?

alvast bedankt
    samir
    Last edited by OGSamirD; 21-01-2009, 18:22.

Begin met Gemiddeld. Als je dan niet genoeg, of te veel hebt, kun je het altijd nog aanpassen er na.

Comment

Falstyr bedankt voor de snelle reactie! Zal ik doen. Maar weet jij hoe je het beste je vetpecentage kunt meten? moet je daarvoor zo'n metertje hebben of moet je naar de huisarts of zo?

Comment

In de meeste sportscholen kun je die laten opmeten.
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Probeer om een huidplooimeting te vragen. Dat is beter dan zo'n elektronisch apparaat.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Om nog preciezer te zijn...een 7 (of meer) punts huidsplooimeting.

De meeste mensen meten met tang op maar 4 plaatsen, maar is nog steeds vrij onnauwkeurig vind ik. 7-13punten meten is beter dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X