Vraagje over voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vetten moet je sowieso binnen krijgen, dat staat los van of je een junkdag inlast of niet mijns inziens...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Vetten moet je sowieso binnen krijgen, dat staat los van of je een junkdag inlast of niet mijns inziens...

klopt helemaal! en het liefst zoveel mogelijk onverzadigd, is weer mijn mening
      HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by Stennerd View Post
        haha ja is indd babyvoer maarja, die kleintjes groeie er goed van :P

oohzo zal er eens voor kijke voor die noten, zag bij een ander voedingsschema cashew note staan, miss ook geschikt?
        van die door jou genoemde noten weet ik niet zoveel sickno maar weet wel dat bv cashwew noten wel best vettig zijn? als ik die bv zou eten zou ik ook vette binnen krijgen in mijn dagelijkse voedinsschema, dan word een junk dag miss weer overbodig?

Miss vinden jullie me nu wel al een beetje lastig maarja, moet dan maar haha
        Zit beetje vast dus moet het ff weten

GR
        Ik maakte eerst dezelfde fout als jij, en verbande alle vetten.. Nu eet ik ruim 90 Gram vet per dag (Weeg 62 Kilo) En kom er niet extreem (Eigenlijk niets!) van aan..

Of je die noten neemt of niet moet je zelf weten.. maar bij deze zeg ik dat vetten nodig zijn voor spieropbouw enz enz (Uit eigen ervaring) Of je ze nu uit cashewnoten haalt of uit walnoten.. het overgrote deel is onverzadigd DUS GEZOND! Hoe meer vetpercentage de noot bevat hoe beter imo.. Wat jij doet (Weinig vet) Is veel ongezonder

Voeg in de eerste instantie savonds 50 gram walnoten/cashewnoten toe bij 500 gram magere kwark.

Peperkoek eruit en rijst of volkorenbrood of pasta voor in de plaats!
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
          Voeg in de eerste instantie savonds 50 gram walnoten/cashewnoten toe bij 500 gram magere kwark.

Peperkoek eruit en rijst of volkorenbrood of pasta voor in de plaats!
          Ik zal zeker maandag wat noten gaan kopen.
          wat ik zo gelezen heb is dat in die kwark erg veel eiwit zit, s`avonds eet ik daarom al mijn tonijn.
          Waar moet ik die kwark dan plaatsen? in plaats van de peperkoek geef je niet aan maar dan zou ik na de training, een shake, kwark en tonijn eten. miss teveel?

Wel bedankt voor de informatie. Geld trouwens voor iedereen.

Gr

Comment

Beetje laat om te vragen, maar wat wil je trouwens bereiken met dit schema?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Beetje laat om te vragen, maar wat wil je trouwens bereiken met dit schema?
              haha wou ik net ook vragen

7:30 Bambix groeiontbijt met een schep Whey shake. goed

10:00 4 Botherhammen met kipfilet en/of rookvlees goed
              glas melk

12:00 100 Gram peperkoek en een stuk fruit.peperkoek eruit gooien kan hier je tonijn neer gooien

14:00 3 of 4 botherhammen met? hagelslag? pindakaas? ham? kaas? kipfilet?

17:00 Avondeten (wat de pot schaft) probeer zo min mogelijk vet te eten. hebben veel mensen last van je kan altijd aan je ouders aanbieden zelf te gaan koken doe ik ook vaak

Dan 17:30 tot 19:00 trainen.

19:05 banaan. als je anderhalf uur traint zou ik die banaan maar halverwegen erin stoppen en daarna nog 1tje

19:15 Mijn whey shake

voor slapen gaan kwark kan nog met nootjes erbij
              Calisthenics / Street workout

Comment

wat ik wil bereiken is gewoon zo gespierd mogelijk worden natuurlijk.

Bedankt ijsblok, ik ga hem zo eens proberen. ga morgen na de winkel en koop ik ongezouten cashewnoten, doe ik die bij mijn kwark s`avonds.

Bedankt allemaal voor de moeite

Mvg Sten

Comment

Heb je ook je behoefte uitgerekend en de voedingswaarde van wat je nu in je schema hebt staan?

Comment

Ik dacht dat teveel brood ook niet goed voor je is...

Dikmakers....zeker als je er aanleg voor heb!

kipfilet is wel goed voor je op brood... maar teveel brood is naar mijn mening niet goed..

vervang het door magere yoghurt en rijst met kip...tonijn...koolvis..

eten wat de pot schaft? toch wel gezond hoop ik?

of gaat de frituurpan aan?

Comment

Originally posted by mike87 View Post
                      Ik dacht dat teveel brood ook niet goed voor je is...

Dikmakers....zeker als je er aanleg voor heb!

of gaat de frituurpan aan?
                      Mij lijkt 8 botherhamme niet echt teveel.

haha nee de frituurpan gaat niet aan nee, mijn moeder houd er steeds meer rekening mee dat ik gezond eet enzo dus.

Comment

Heb je ook je behoefte uitgerekend en de voedingswaarde van wat je nu in je schema hebt staan?
                        Ik heb welleens gelezen dat er ergens zo`n uitreken schema was op het forum, heb gezocht maar heb niks gevonde, weet iemand miss waar die staat?

GR

Comment

Is het dan trouwens niet te laat om die nog net voor je gaat slape te eten die note?
                          Of zou ik die dan gewoon uurtje voor mijn kwark ete ofzow?
                          of maakt dat niet uit¿

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html

Comment

aah pinada bedankt, zal strax eens alles gaan uitrekenen.

Denk trouwens dat ik er ver uit ben, vervang de peperkoek door tonijn.
                              de 3 botherhamme s`middags doe ik pindakaas op.
                              En dan vervang ik de tonijn die ik eerst s`avonds had staan voor kwark met wat nootjes(morgen ff kijken welke)

GR

Comment

Peperkoek voor tonijn? = KH voor Eiwit.. Verzin iets beter.. beter neem je 3 boterhammen met tonijn..
                                Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X