Vraagje over voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over voedingsschema

Hallo allemaal,
    Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, lees wel al een tijdje mee op het forum.
    Ben 16 jaar duw 6 keer 80 kilo en train iets minder als een jaar, weeg zelf ook rond de 80. (ookal vermeld bij voorstelhoek)

Mijn voedinsschema:

7:30 Bambix groeiontbijt met een schep Whey shake.

10:00 4 Botherhammen met kipfilet en/of rookvlees
    glas melk

12:00 100 Gram peperkoek en een stuk fruit.

14:00 3 of 4 botherhammen

17:00 Avondeten (wat de pot schaft) probeer zo min mogelijk vet te eten.

Dan 17:30 tot 19:00 trainen.

19:05 banaan.

19:15 Mijn whey shake

Voor het slape gaan een blikje tonijn.

Mijn vraag is natuurlijk is dit een goed voedinsschema?
    Ik stel deze vraag omdat ik wat ik dacht goede schema`s zag toch erg veel kritiek op was.
    Dit heeft overigens een man voor me gemaakt die er wel veel verstand van heeft. maar elke informatie is welkom.
    Ik heb trouwens ook een ''junk'' dag omdat ik met dit schema toch weinig vet binnekrijg.
    Train ongeveer 4/5 keer in de week. voetbal ook 3 keer in de week.
    ik train ook op voetbaldage. ben dus ongeveer 5/6 dage aant traine in de week. (voetbal en fitness dus)
    Maar

Mvg Sten

train iets minder dan een half jaar moest het zijn

Comment

Vanwaar de angst voor vet? En gooi die peperkoek er eens heel gauw uit.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb van mezelf al wat vet daarom wil ik wat minder vet hebbe.
        Waarom moet te peperkoek eruit? en weet je dan miss een goede vervanger ofzow?

Gr

Comment

Calorieën maken je vet, of die kcal nu uit proteïne, koolhydraten of vetten komen.

En peperkoek moet eruit omdat het meuk is. Eet in plaats daarvan maar een handje noten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vet verbrand vet....uhm...bedoel je moet onverzadigd vet eten. Bevorderd testosteron produktie wat weer resulteerd in grotere verbranding en spier ontwikkeling en shit like that.

Peperkoek is "meuk" omdat het boordevol suikers zit. Leuk om je insuline te laten pieken en dus vet aan te zetten.

Dus minimaal 50-60gr aan onverzadigd vet in je eetschema proppen.

Comment

wat voor noten moet ik dan pakke?
              Pinda`s en al die dingen zit toch ook ram veel vet in.
              Of moet ik gewoon dat stuk fruit eten en dan een botherham erbij ofzow?

Snap niet echt alle uitleg zegmaar ben nog niet zo ver.
              Keep it simple lol

Mvg sten

Comment

Goed lezen wat hier boven staat geschreven daar staat je antwoord al!

Comment

die man die met dat schema heeft gemaakt zei dat het pure koolydrate zijn wat in peperkoek zit en dat er niks mis mee is.

hij zei ook dat het snelle suikers zijn en late indd je insuline pieken maar omdat ik jong ben ik dat makelijk kan hebben. hij zei ook dat als ik me gewoon aan het schema hou ik geen overtollige suikers binnekrijg en er dus geen vet word aangemaak.
                  tis niet zo dat ik jullie niet geloof maar het is natuurlijk wel moeilijk wie k moet gelove zegmaar.

GR

Comment

GenIX heeft hier 11k+post, waarvan het overgrote deel nog vrij nuttig was ook, plus peperkoek is complete rotzooi dat weet iedereen wel

Ik zet me geld wel op het forum
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Zou iemand me kunnen aangeven welke soort noten geschikt is?

Gr

Comment

bambix is toch babyvoer ? :S
                        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by Stennerd View Post
                          Zou iemand me kunnen aangeven welke soort noten geschikt is?

Gr
                          walnoten met schil (dus ongezouten) , en amandellen en uiteraard kokosnoot zijn mijn favorieten

Comment

haha ja is indd babyvoer maarja, die kleintjes groeie er goed van :P

oohzo zal er eens voor kijke voor die noten, zag bij een ander voedingsschema cashew note staan, miss ook geschikt?
                            van die door jou genoemde noten weet ik niet zoveel sickno maar weet wel dat bv cashwew noten wel best vettig zijn? als ik die bv zou eten zou ik ook vette binnen krijgen in mijn dagelijkse voedinsschema, dan word een junk dag miss weer overbodig?

Miss vinden jullie me nu wel al een beetje lastig maarja, moet dan maar haha
                            Zit beetje vast dus moet het ff weten

GR

Comment

Originally posted by Stennerd View Post
                              haha ja is indd babyvoer maarja, die kleintjes groeie er goed van :P

oohzo zal er eens voor kijke voor die noten, zag bij een ander voedingsschema cashew note staan, miss ook geschikt?
                              van die door jou genoemde noten weet ik niet zoveel sickno maar weet wel dat bv cashwew noten wel best vettig zijn? als ik die bv zou eten zou ik ook vette binnen krijgen in mijn dagelijkse voedinsschema, dan word een junk dag miss weer overbodig?

Miss vinden jullie me nu wel al een beetje lastig maarja, moet dan maar haha
                              Zit beetje vast dus moet het ff weten

GR

mits zeongezouten zijn kn het echt geen kwaad, sterker nog ik eet steeds een handjevol walnoten na bijna iedere maaltijd, maar alles is ongezouten , liefst nog in de schil of dop

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X