Hallo allemaal,
Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, lees wel al een tijdje mee op het forum.
Ben 16 jaar duw 6 keer 80 kilo en train iets minder als een jaar, weeg zelf ook rond de 80. (ookal vermeld bij voorstelhoek)
Mijn voedinsschema:
7:30 Bambix groeiontbijt met een schep Whey shake.
10:00 4 Botherhammen met kipfilet en/of rookvlees
glas melk
12:00 100 Gram peperkoek en een stuk fruit.
14:00 3 of 4 botherhammen
17:00 Avondeten (wat de pot schaft) probeer zo min mogelijk vet te eten.
Dan 17:30 tot 19:00 trainen.
19:05 banaan.
19:15 Mijn whey shake
Voor het slape gaan een blikje tonijn.
Mijn vraag is natuurlijk is dit een goed voedinsschema?
Ik stel deze vraag omdat ik wat ik dacht goede schema`s zag toch erg veel kritiek op was.
Dit heeft overigens een man voor me gemaakt die er wel veel verstand van heeft. maar elke informatie is welkom.
Ik heb trouwens ook een ''junk'' dag omdat ik met dit schema toch weinig vet binnekrijg.
Train ongeveer 4/5 keer in de week. voetbal ook 3 keer in de week.
ik train ook op voetbaldage. ben dus ongeveer 5/6 dage aant traine in de week. (voetbal en fitness dus)
Maar
Mvg Sten
Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, lees wel al een tijdje mee op het forum.
Ben 16 jaar duw 6 keer 80 kilo en train iets minder als een jaar, weeg zelf ook rond de 80. (ookal vermeld bij voorstelhoek)
Mijn voedinsschema:
7:30 Bambix groeiontbijt met een schep Whey shake.
10:00 4 Botherhammen met kipfilet en/of rookvlees
glas melk
12:00 100 Gram peperkoek en een stuk fruit.
14:00 3 of 4 botherhammen
17:00 Avondeten (wat de pot schaft) probeer zo min mogelijk vet te eten.
Dan 17:30 tot 19:00 trainen.
19:05 banaan.
19:15 Mijn whey shake
Voor het slape gaan een blikje tonijn.
Mijn vraag is natuurlijk is dit een goed voedinsschema?
Ik stel deze vraag omdat ik wat ik dacht goede schema`s zag toch erg veel kritiek op was.
Dit heeft overigens een man voor me gemaakt die er wel veel verstand van heeft. maar elke informatie is welkom.
Ik heb trouwens ook een ''junk'' dag omdat ik met dit schema toch weinig vet binnekrijg.
Train ongeveer 4/5 keer in de week. voetbal ook 3 keer in de week.
ik train ook op voetbaldage. ben dus ongeveer 5/6 dage aant traine in de week. (voetbal en fitness dus)
Maar
Mvg Sten
Comment